19 Ağustos 2011 Cuma

:'(

Bugün biriyle konuşuyodum ona X diyelim.

Şimdi X benim sayfamda admin ve hiç kendi resmi yok tipini çok merak ettim.Bi tane kendi resmini yüklesene dedim.Geçen sene ki bi resminin linkini attı tipi çok komikti ben de gülme krizine girdim.Neyse o da benim resimlerime baktı bana dedi ki ''Harry ve Ron'un baloya gittiği ikizlere benziyosun'' üff ağlıycam ya.Bugün hiç yazı yazasım yoktu taa ki bu olay yaşanana kadar.Bi de durumu kurtarmaya çalışıyo.Abi ben küstüm sana benimle konuşma mesaj atma diyorum inadına atıyo piç.(Özür dileriiim.) 

Ya teselli edin beni ''salla onu, ona ne bakıyosun mal ? '' falan diyin de teselli oluyim. :'( hayatımda hiç bu kadar kötü olmamıştım.Onun yüzünden depresyona girdim.Saçlarımı falan kestirmeyi düşünüyorum o mal yüzünden :'( ühühühühühüühühü. 


2 yorum:

  1. resmin gözükmüyo yorumumu yapamıyrum bu yüzden :))

    YanıtlaSil
  2. :( Facebook linkini attığımdandır :O

    YanıtlaSil