11 Ağustos 2011 Perşembe

Bugün birine blogumun linkini attım.

Daha kuzenime blogum olduğunu söylememişken birine blogumun linkini attım.Ve kuzenimin de bi blogu var :O Adını isteyenlere veririm ama isteyenlere :D

Murat eğer okuyosan burdan sana sevgiler ve küfürler.Okuma demedim mi lan :D
Mia'cım sana da kalp ♥ (facebook kalbi bu öyle böyle değil. :D )
Blogumu kimseye söylemek istemiyorum çünkü ; okuyunca bana garip davrancaklarını hissediyorum yani bazı meseleleri yazıcam ilerde bloguma o yüzden garibime geliyor.Sizce blogumun olduğunu söyliyim mi ?

Çok saçma bi yazı ama yorum yapın.Ben neden bu saçma şeyi okudum diyebilirsiniiz. :D




7 yorum:

  1. Sarı vosvos'um sana da kalp ♥

    ve soruna gelirsek, tabii ki söyleme! :)

    YanıtlaSil
  2. Heehe ama bişey söyliycem.Mia benim kuzenim senin çok sevdiğin blog yazarlarından biri. :D

    YanıtlaSil
  3. Sakın söyleme sakııın! Bi kişiye bile sylesen yazarken rahat olamıyosun hiç benden söylemesi :)

    YanıtlaSil
  4. Hehe söylesem mi lan :D Mia hayalci haklı içim rahat etmez :D yani belki ilerdee. :D

    YanıtlaSil
  5. bu blog senin özel alanın ve kimseye söyleme, böylece daha rahat ve içten yazarsın. birileri bilirse önce yazarken çok dikkatli davranmaya başlayacaksın, sonra bu durumdan sıkılıp daha az yazmaya başlayacaksın ve en sonunda blogu kapatıp, kimsenin bilmediği yeni bloglara yelken açacaksın. tecrübeyle sabittir :D

    YanıtlaSil
  6. Hayalhanem teşekkürleer :) sanırım haklısın hatta sanırım demeye gerek yok.Haklısın :D

    YanıtlaSil