10 Ağustos 2011 Çarşamba

Ergenlik duygularım depreşiyor.

bebek de çok tatlıymış lan.
Geçen hafta belki de 2 hafta önce FOXta ikide bir Hannah Montana reklamı veriyodular.Hayatımda 1 kere izlediğim şey. :D Ama içimde birden Hannah Montana şeysi oldu ne zaman çıkcak bu salak şey diyip duruyodum.Bi de bi şarkı vardı reklamında The Climb sanırım adı dilim o şarkıya takılmış.Hayat bilgisi reklama giriyor.Hannah Montana reklamı çıkcaaaak oleey diyorum falan.Şimdi şarkıyı açtım dinliyorum.Bana noluyo dostlarım ? Hannah Montana fantezisi falan mı yaşıyorum ? (Gleedeki gibi :D) Üff psikolojim bozuldu ergenlik duygularım depreşmiyo deprem geçiriyor.Yıkılcaklar ve geriye sadece Çocukluğum kalıyo.Hannah Montana zamanları.Çocukluğumda hiç Hannah Montana dinlemedim.Justin Bieber'den nefret ederim üff bilmiyorum ne yanlış gidiyo mk. Acaba Selena Gomez,Hannah Montana dinleyen kuzenim olduğundan dolayı mı böyle oluyo ?


Evet sizde benim gibi düşünüyosunuz çok abarttım bu olayı 2-3 gün en olmadı 5 güne o şarkının adını unuturum herşey yoluna gireeeeeer.(Belkiii)
Dedim size sarı saçlı hali bok gibi diye.


Ve burdan Hannah Montana'ya sesleniyorum. Sarı saçlı halin BOK gibi !.



Bu da şarkımız

6 yorum:

  1. Sevgili en yakin arkadasim yuzunden disney channel da dizisini izlemek zorunda kaliyorum bazen eglenceli olabiliyo :D(not:21 yasindayiz :D)

    YanıtlaSil
  2. 21 yaşındaki biri izliyosa Tamam süpersin beni acaip bi şekilde rahatlattın seni seviyorum :D ehh belki eğlenceli olabilir bende kuzenimde kaldığımda izlemiştim. :D Üff süper bi şekilde rahatladım şimdi :D asdljkads.

    YanıtlaSil
  3. benim de kuzenim sarı saçlı çirkin kızın hastası :D ahh hannah çocuklaırmızı mahvettin! :D

    YanıtlaSil
  4. Çirkin yaa bi de peruk takınca.Iyyk :D

    YanıtlaSil