21 Ağustos 2011 Pazar

Görünmez miyim ? Vol 2

Yine örnekleri topladım topladım geldiim size.Yine yüzümde ağlamaklı bi tip var.

Öncelikle Melisa adlı eski dostum benden delilercesine özür diledi kabul ettim.Ama 3 saat sonra tekrar küstüm.Belki de onunla barışmayarak çok kaşarlık yapıyorumdur bilmem ama kendimi bu kız yüzünden kötü hissetmediğim kesindir.Hee Berfu da kuzenimle kavga etti diye küstüm.Çok yanlızım dostlar bi tek blogum ve değerli 16 izleyicim var. :(

Bizz yine sayfacak sohbetteyiz ve biz mal mal birbirimize Şirinler den ad takıyoruuuz. :D Ben ne olcam dedim.20 dakika geçti cevap yok.''Heeeey ! ben ne olcam dedim pişler (annem evdeyken piç yerine piş yazarım.)'' yazdım.Yine cevap yok amınakoduklarıma sinirlendim ben çıkıyorum baybay -.- yazdım birisi bile neden gidiyosun demedi.Onu bırak Baybay bile demediler.Tek varlığım İpeğim benimle tek konuşan tek dinleyen kişi o,Ona da blogumun linkini atıcam İpek seni seviyorum tek dinleyip anlayan kişi sensin çok önemli sırlarımı da verdim ona Bi de Onur Kendir var kendisine Kendir dememden nefret eder. :D Severim komik çocuktur kendisi. :D Üff ne diyceğimi bilmiyorum yine gözyaşları bastı beni.Sinir ve yanlızlık gözyaşları.

Bu da şarkımız olsun mu blogırlar ?
Tek evimi ziyaret eden arkadaşım sivrisinek o da bişeyin karşılıklı ziyaret ama olsun. :(

9 yorum:

  1. Ben burda ağlıyorum hayal :(

    YanıtlaSil
  2. sağol :D banada yer verdiğin için :D

    @Onur Kendir

    YanıtlaSil
  3. Sen olmazsan olmaz ki Kendir :D

    YanıtlaSil
  4. ama içeriğe erişelemiyor dedi ve ben çoook merak etmiştiim!

    ayrıca da buna bu kadar üzüldün mü gerçekteen? amaan boşversene yahu :)

    YanıtlaSil
  5. aa bu yorumu bi önceki yazına atıcaktım yanlışlıkla bu yazına atmışım :)

    ayrıca bak 18 olmuş izleyin ve yalnız değilsin tatilden geldim bloguna daldım hemen :)

    YanıtlaSil
  6. Mia cım gelen 2 kişiyi nerdeyse zorla getittirdim :D Birisi Kendir diğeri de İpek.Hahah :) dal hemen :D

    YanıtlaSil
  7. Tamam Edööö, bu blogdan sonra adam oldun canımss. Bende seni çoooğğk siviyom piç <3 :D

    YanıtlaSil