8 Ağustos 2011 Pazartesi

Görünmez miyim ?

İnsanlar beni hiç takmıyo.En gıcık olduğum şey ağlayasım geliyo.Sayfamda sohbet açtık tüm adminler konuşuyoruz.Bi tek benim yorumlarıma cevap gelmiyo.Belki de yorumlarım görünmezdir (!).Beni dinlesinler istiyorum.İnsanlar beni dinlesin.En azından blog var bi takipçim olsa bile kendini iyi hissettiriyor.Beni susturmaya çalışanlarda var yüzlerinden anlıyorum ya da bana çok fazla havalı davrananlar.Tamam beni takmıyosun tamam şampiyon sensin sakin ol.

Bi de en iyi arkadaşım vardı bi zamanlar adını vermeyelim.Neden küstüğümü unutsamda küstüm.Şimdi bendeki inat barışmıyorum onunla herkes aracı oldu falan kız 10 tane facebook açtı barışmadım.Tüm facebooklarını engelledim ve hâlâ  mesaj atıyo.Barışmak istiyorum ama barışsam yine küsceğimi biliyorum.Neyse ondan ayrılınca iyice sosyalleştim.Muğla'dan bi arkadaş edindim Berfu ♥ Onunla da geçen gün kavga ettim mesajlarıma çok geç cevap vermeye başlamıştı.Meğersem ablası ölmüş çok normal bi durum gibi yazdım ve üzülmemiş gibi ama ağladım.Sonra tekrar barıştık onunla mutlu mesut yaşıyoruuuz .:D

Hayatımdaki sahte kişilikler sizi neyse resimde yazıyor.




Not : Sakız olmasa yazı olmaz :D

13 yorum:

  1. susma susma..duyulur zamanla..ben geldim mesela..

    YanıtlaSil
  2. Gul/İnn tavsiyen için teşekkürler ben az denemedim o susmamayı ama biraz daha denemekten zarar gelmez sanırım :))

    YanıtlaSil
  3. Benimkiler mesaj bile atmıyorlar, insanlar bayağı bencil Vosvos! Sen at, diyorlar sürekli. Ben niye sürekli atıyım ki dediğimde... Susuyorlar. Kızıyorum ama anlamıyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Bence sadece tanıdığımız insanlar bencil.Senin durumun benden kötüymüş.Ya bu olaya bi çözüm yok sadece onlara bağırcaksın sen at diyceksin zamanla alışcaklar çok gıcık bişey yaa :D

    YanıtlaSil
  5. Az önce bloguma bıraktığın yoruma hayran kaldım, "." :D
    Bencil insanlar! Tüü! :)

    YanıtlaSil
  6. Yaa çok yorum yapmak istemiştim.Yazcak bişey bulamadım çünkü uzun süredir okumuyorum seni ne yazsam falan yanlış bişey yazarım diye korktum falan :D bloguna yorum yapmaktan korktum birden aklıma . bırak geç geldi bıraktım :Da sdkjasldas.

    YanıtlaSil
  7. Yaa! Vosvos! Kızarım bak! :D Blogum inanılmaz derecede özgür bi platform, yalnız platform değil sanırım, blog sadece. :D
    Bi de yorum açıklamasını okumadın mı sen?

    YanıtlaSil
  8. Tabii ki de okudum hatta ilk izlediğim gibi okudum :D Evet bence de blog platform değil.Bi de bişi sorcadüm yorum açıklamasını nerden yazıyosun ? :D

    YanıtlaSil
  9. !!!!! profilinde ve blogda bir mail adresi olmadığı için buraya yazıyorum... "TABİİ Kİ GÖRÜNMEZSİN" :) bir mail adresi koy ki insanlar sana ulaşabilsin...

    ulaşsaydın ne diyecektin dersen; şu bloğun girişindeki güzel fotoğrafa sitenin ana sayfasının linkini ver ki yorumlara, yazılara girip çıktıkça işimiz bitince o resme tıklayıp ana sayfaya dönebilelim :)

    ( iyi diyecekmişim di mi ama :) )

    YanıtlaSil
  10. Heheh evet iyi diycekmişin de ben bloga daha katılalı 4 güncük oldu hiçbişey bilmiyorum. :D

    YanıtlaSil
  11. e kurcala biraz, ben de bilmiyordum :) ana resme kendi bloğunun ana sayfa adresini link olarak verirsen o resme basınca nerede olursak olalım, tak ana sayfaya döneriz...
    blogger hesabına gir, kumanda panelinden bloğunu seç, tasarım sekmesine tıkla... sonra o resmi koyduğun gadget'in üzerindeki düzenle seçeneğine tıkla ve çıkan kutudaki bağla yazan yere bloğunun adresini yaz, kaydet kapat... ta taaaaa... oldu işte... haydi kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  12. Benim üstteki resmim şey değilmiş.Gadget o yüzden alttaki resme yaptım. :D

    YanıtlaSil
  13. Üzülme ya kiyamam:D benimde yakın arkadasim vardı,eski sevgilisi cok okuzdu ben nefret ediyorum diye kızdı kustuk. Simdi benim sevgilime yazıyo sürtük,

    YanıtlaSil