25 Ağustos 2011 Perşembe

Güzel yazıyo muyum ki ?




 
Tüm dertlerim bitti güzel yazıyo muyum derdi başladı... Blogumu okuyan arkadaşlarım bana güzel yazdığımı söylüyolar.Blogdan her konu açıldığında benim güzel yazdığımı dile getiriyolar.(Özellikle Kendir.) Ben pek güzel yazdığımı düşünmüyorum ya da gelen tepkilere karşılık kendimi böyle şımartıyorum. :) İpek ise güzel yazmadığından kendinden emin bi şekilde bu yüzden blogunu kapatmak istedi.Pekiii.Sizce nasıl yazıyorum ?



Kısa bi yazı oldu ama size öpçükler. 

Lütfen dürüst olun -.-
  
Bu yazının rengi çok güzelmiş. :O


Resimler arasında karar veremedim biraz fazla kaçtı. :)


5 yorum:

  1. eh işte başlangıç için fena değil :P şaka kız şaka iyi yazıyorsun. içinden geldiği gibi kasmadan yazmaya devam et :)

    YanıtlaSil
  2. yahu benim ilk yazılaırm rezalet ama sen gayet güzel yazıyorsun. hepsi eğlenceli güzl :)

    YanıtlaSil
  3. Mia senin rezalet bi yazın olduğuna inanmak bana imkansız gibi gelse de sen ne diyosan odur. :D Teşekkürler.Kalp.

    YanıtlaSil
  4. bilmiyorum...bir bakim sölerim..;))

    ps;yorum çift onaylı,can sıkıcı..:/kaldırabilsen?

    YanıtlaSil