8 Ağustos 2011 Pazartesi

İlk blog yazım.Heyecanlandım lan :D


Blog açtım çünkü ; Blogda fotoğrafımı beğenir misin diyen ergenlere banane diyip kavga etmek yok ya da ilişki durumumu.En çok da ona gıcık olurum zaten abi banane ilişkiye girdiyseniz.Dn yine bi ergen geldi ilişki durumumu beğenir misin diyince Hayır dedim ve inanır mısınız ilk defa tamam zorlama yok dediler çok şaşırdım zaten o çocuğa da gıcık oluyodum :D Ben aşık olduğu kişiyi yazmak için blog açanlardan değilim sevmem öyle aşk meşki ama bi kere aşık oldum :D İşte o yüzden sevmiyorum ya şu aşk denilen mal şeyi.Bu arada çoğu yazımda Leğleeeğ ya da Böööö gibisinden şeyler görebilirsiniz.Çünkü ben böyle şeyler demeyi severim :D

Görüşürüüüüüüzzz yerine yanlışlıkla götüşürüüüüüz yazdım o.O

Harry ile iddiaya girdik ben daha heyecanlıyım iddiası :D



Görüşürüüüüüüzzz yerine yanlışlıkla götüşürüüüüüz yazdım o.O

Harry ile iddiaya girdik ben daha heyecanlıyım iddiası :D

2 yorum:

  1. hahaha :D eğlenceli bi yazı. ve hoşgeldin bloga :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk :D Teşekkürleeeeer :)

    YanıtlaSil