17 Ağustos 2011 Çarşamba

Mim Vol 1

Geçen gün Mia Wallace tarafından mimlendim.Belki de hafta olmuştur ama tembellik başa vurdu ya yazmak uzun sürdü.


Mim konusu : Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi (Üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi de açıklayarak yazın.



1.Harry Potter : Benim için her zaman sihirli bi hayat olmuştur.Harry'nin başına gelen o kadar talihsizlikle başlayan film 13 Temmuz da o talihsizliklerin şansa dönüştüğünü gösterdi bana.Sinema da ağlamak da kaçınılmaz bişeydi ağlayan ağlayanaydı :)


2.Fight Club : Çok uzun zamandır izlemek istediğim bi filmdi.Geçen gün izledim.Biliyorum ''yuh.'' ''oha'' falan diyceksiniz ama ciddiyim.Bu filmi sevmemin nedeni ise : oyuncu kadrosunda Helena Bonham Carter , Bradd Pitt bulunmasıdır.Kişi için film sevilmez demeyin.Ben seviyorum.Ve dee 6 ay boyunca uyuyamayan bi adamın dramını seviyorum. :)

3.Karayip Korsanları : Bu filmin bi hatırası var.Bu filme gitmek için çok ağlamıştım en sonunda 2gün önceden biletleri aldık.Sonra sinemaya gidince biletlerin sahte olduğunu söylediler.Deliye dönmüştüm :D Ama filme gittiğimde iyi ki bilet sahte çıkmış daha çok merak etttim dedim.Bu ne psikopatlıktır ya merak etmek için filme bi gün geç gidiyosun. :D Şimdi gelelim konuya bi kere Johnny Deep çok yakışıklı Orlanda Bloom'a lafı hiç getirmiyorum.Bi de film de çok sempatik oluyolar yürüyüşü falan sırf yürüyüşünü görmek için Karayip Korsanları'na gitmiştim.


Mimlediklerim : QueenE Filmin Kötü Adamı Bayan Mikrop Hayal Meyal   biliyorum azlar ama olsun daha çok az kişiyi takip ediyorum. :)

6 yorum:

  1. fight club bence de güzel filmdi, hatta harikaydı diyebilirim. karyip korsanları da güzeldi daha doğrusu eğlenceli bi filmdi. yalnız anlamadığım bi nokta var, karayip korsanlarını seçmen neden salaklık oluyor, neden sana mal desinler ki? yoksa sen bunu izleyenlere öyle mi diyorsun? :D

    YanıtlaSil
  2. Johnny ne yapsa izlenir yahu :D

    YanıtlaSil
  3. hayalhanem : Alakası yok bunca güzel film varken bi tek aklıma o geldi , güzel bi film.

    hayalci : hahahahah :D

    YanıtlaSil
  4. geldim gediiim! :)

    mimi yapmışsın çok da güzel yapmışsın ben de çok severim bu filmleri! :)

    YanıtlaSil
  5. Sonunda geldiiiin :) 8 gün dedin yaklaşık 12 gündür yoksun ortalıkta :)

    Sevdiğine sevindim (çok garip bi cümle oldu.) :D

    YanıtlaSil