12 Ağustos 2011 Cuma

Saat sabahın 6sı ben uyumadım ve size yazı yazdım.






Küçükken bi kitap okumuştum adı sanırım Yeni Bir Dost'tu eğlenceli bi kitaptı.

Kitapta bi yerde ; Kıza sevgilisi kalpli bi yüzük alıyodu bu yüzüğü kalp tarafını kendine dönük yaparsan ''kalbin dolu '' eğer dışarı dönük yaparsan ''kalbin boş.''  anlamına geliyodu.

Benimde doğumgünü hediyelerimden birinde kocamaaan bi makyaj seti vardı (hepsi dandikti ama olsun.:D ) Kutunun içinde böyle küçük küçük bileklik kolye gibisnden takılarda vardı sonra kafamı bi çevirdim içinde kalpli bi yüzük var.Yüzüğü hep takmaya başladım.Sonra aileden kimsenin kitabı okumadığını hatırladım (kim okur ki benim okuduğum kitabı zaten. :D ) Yüzüğü ''kalbim dolu.'' şeklinde taktım

Sonra hani canımcım bitanemcim annemcimim var ya kitaplarımı karıştırcağı tuttu o.o sıra yeni bir dost'a gelmişti.Yüzüklü bölümde ilk bölümü kitabın açtı okumaya başladı.Sonra gözü benim uyurken bile parmağımdan çıkartmadığım yüzüğüme kaydı. (anladığını anlamıştım. :D ) Yüzüğü parmağımdan çıkardı ve elime verdi bu yüzüğü 16 yaşına gelince tak dedi.

Ya Allah aşkına anne 16 yaşında kalpli kalpli bi yüzüğü ben napıyım acaba ? Annem yüzüğü verdikten sonra odama gittim fırlattım yüzüğü birden kaybolmuştu hiç bir yerde yoktu taa ki bugüne kadar odamı böyle içten bi temizlik yaparken yüzüğü buldum.

Daha 16 yaşıma gelmedim ama olsun bu arada bu yüzük parmağıma ne giriyo ne de çıkıyo 16 yaşında takmaya kalkmazsam iyi olcak. :



Not :    Bu da şarkımız.

Dipnot : Yaş 18 diyo ama kafadan onu 16ya indireliiim. :D 

Yerin 7 kataltı not : Oleeey ! petrol buldum     gibisinden bi espri yapmıycam sadece merhaba diycektim :D



5 yorum:

  1. uyy pıtırcııııık :))
    ilk baştaki yüzük süpermiş hakaten.

    günaydınnnnnn
    günaydın günaydın olsun

    öptüm kirpiklerinden..

    YanıtlaSil
  2. Ama benim hiç anlamını bilipde taktığım bi kalpli yüzüğüm olmadıı :)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı bi yazıııı :)

    o yüzükten ben de istiyorum. kalbim dolu şeklinde takıcaam e malum dolu :)

    YanıtlaSil
  4. Mikrop : Evet o yüzük güzel diye başa aldım :D Bana iyi geceler deseydin güzel olurduuu. :D Öptüüüm (kirpiklerinden. :D )

    hayalci : Hehe bende sadece kalpli yüzüğü biliyorum zaten. :D

    Mia : Teşekkürler :) O yüzükleri her yerde bulabilirsin :D Doluysa dolu şeklinde takmak yeridir yani bi zahmet öyle takalım. :D

    YanıtlaSil
  5. iki yaş nedir ki indiriverelim gitsin di mi ama..;)
    ps:şu çift yorum onayı çok can sıkıyor biliyor musun?

    YanıtlaSil