27 Eylül 2011 Salı

Hayat bazen çok internet

İnternet hayatımızın parçası olan o bokumsu şey.Onun esiri olduk gibi...

Okulların açılması sebebiyle annem yine bilgisayara şifre koydu.Tabii ben o bokumsu şeyin esiri olduğumdan şifreyi kırıyorum ya da yalvarıp öğreniyorum Üff sıkılıyorum bunalıyorum.Zaten bugün okulda nöbetçiydim üff çok sikici bi hayaaaaaaat :'(

Ne yazsam bilmiyoruum.

Yazı yazmayı seviyorum.Konu bulmayı sevmiyorum.İpeği seviyorum.Deniz'i de seviyorum.Ebru benim şekertoşum.Yasemin'i seviyorum.Bilgisayarımı sevmiyorum.Okulu sevmiyorum.Sikik Ersin Hocayı sevmiyorum.(bu olayı anlatırım sorra.)

2 yorum:

  1. ben de tam tersi bilgisayarımı çok seviyorumm :)

    YanıtlaSil
  2. Ya bilmiyorum artık çok şey gelmeye başladı GICIK bi de benim bilgisayarım sende olsaydı nefret ederdin :) ama bursumla alcam kendime laptop :D

    YanıtlaSil