3 Eylül 2011 Cumartesi

Tatil yolu düz gideer...


Ben de bu kuş gibi uçmak istiyorum dostlar.
Eveeet sonunda bana da tatil yolu göründü.Daha önce çıkmıştım ama olsun bu aile tatili.

Çok fazla Didim'e gitmek istesem de o da sırf İpek var diye.Bodrum'a gidiyoruz.Ama seneye Didim'e gitmek için sözverdirrttiiim. :D Bodrum'u da az çok seviyorum geçen sene iyi eğlenmiştim ama ne biliyim gittiğin bi yere tekrar gitmek ? garip geliyor. :D 4-5 gün boyunca olmıycam yazılarıma hasret kalıııın :D sizi özliycem geldiğimde tüm mimleri teker teker yayınlıycam stres yapmayııın.Fazla da yazı yazmayın yorum yetiştirmek zor oluyor açıkçası... :D Mia ve Çaylak Doctor'a öpçükleeeerr












Çok güzel çıktığım resim olursa sizlerle paylaşabiliriiiiiim.

3 yorum:

  1. Anca gördüm kenks, Sana da öpçükleeerrr :* <3

    YanıtlaSil
  2. Mia,İpok ikinize de koçman öpçühleer :*

    YanıtlaSil