12 Eylül 2011 Pazartesi

Vosvos tatilden döndüüü. Vol-2

Ne güzel bi resimmiş.
Nerde kalmıştııık ? heeeh 

3. Gece ise iyice gezdik tozduk bu sefer Bodrum da konsere gittik.Keşke konsere konser diyebilseydim.Annem ''Borusan'ı boruyla müzik yapıyolar sanıp bilet aldı.Konser o kadar sıkıcıydı ki sadece 2-3 entel kaldı :D dışarı çıktığımızda bi turist elini keman tutar gibi yapıp ''lalaalalalalal'' diyip duruyodu :D kadına çok gülmüştüm sonra iki de bir anneme kadının taklidini yapmaya başladım.Ve bi espri çıkarttıııım ; ''BORU''san :) boru gibi girdi fiyatlar yaa. :'(

4. Gece MFÖ konserine gidemediğim için ağladığım geceydi.Bi dünya vosvos resmi çektim.BODRUM VOSVOS ŞEHRİ gibi bi yerdi.Tüm yazılar bitsin ayrı bi vol olarak sadece resimleri yayınlıycam.Bodrum Kalesini gezdik yaklaşık 3-4 saat sürdü o kadar sıkıldım ki çıkalım desem çıkmazlaar ben de hemen acıktım dedim benim acıktığım pek duyulmadğı için hemen çıktık |çakalolmakgüzeldir. :D

5. Gün Tekne Turuna gittik tatil boyunca hiç yanmamıştım ta ki Tekne Turuna kadar zenciye benziyorum dostlar. :D En çok aklımda kalan şey şuydu ; Tüm turist erkeklerin slip mayo giymeleri.Abi o kadar iğrenç bi görüntü mü olur yaa ? birinin poposu açılıyo birinin şurası burası ne kadar iğrenç ya bi erkek donla gezmeyi nasıl şeedebilir yaa ? :D Neyse döndüğümüzde abimle ben her zaman ki gibi havuza girdik ama bu sefer yapmadığımız herşeyi yaptık çünkü yarın gitcektik abim iğrenç bi şekilde balıklama atladı hafta boyunca yapmamıştı çünkü rezil olmaktan korkuyodu :D asldjkasş.

Hepinize öpçükleer.Tatil yazıları bitsin tüm mimler halledilcek.

7 yorum:

  1. bodrumda MFÖ konseri varken gidememek en kötüsü sanırım :(

    off çok üzüldüm sarı vosvosum ama bi dahakine inşallah :)

    iyi tatiiler bebeek! :*

    YanıtlaSil
  2. Mia ben de çok üzüldüm ama annemden söz aldım İstanbul da ki ilk konserine gidicem :)

    YanıtlaSil
  3. konserin olduğu yere gidip konsere gidememek berbat olmalı. onun dışında tatilin hiiç feyna değil. :D benim gibi takıl kızım internetten izle :D

    YanıtlaSil
  4. Haahahhah :D feyna yanlız o.O aytena gibi. :D

    YanıtlaSil
  5. evet öyle ben aytena dinliyorum şimdi :D

    YanıtlaSil
  6. http://tarihromani.blogspot.com/2011/09/olmeden-once-yaplacaklar-mimi.html Bende mimin var :)

    YanıtlaSil
  7. resmi bende begendim sorun yok :)

    YanıtlaSil