24 Ekim 2011 Pazartesi

Laklak Götlüler !!!

Okulda ne kadar saçma insanlar bulunmakta be blogır ya 7. sınıfta insan ''YARAMAZLAR'' yazar mı ? Mal mısın sen olüm hangi örgüte çalışıyosun ?! 

Hee bi de sınıf kaşarları var -.- Utanmasalar öğretmenle çıkcaklar o derece yavşıyolar herkese lan.Siktirgit 3. sınıf zekasındasın 3lerle çıksan yeridir.Ne buluyosun hocaya yavşayınca ? Lan not için de diyemiyorum not için olsa gider bi matematikçiye bişeye yavşar ; gidiyo Beden,Teknoloji Tasarım vs hocasına yavşıyo piç misin sen ?

Götü kalkmış bunların abi.Artist artist saçlarını düzleştiriyolar Lan sen git önce diş fırçalamayı öğren altın diş görmesem altın dişli kızlar diycem bunlara -.- Hee bi de kavga var kavga ediyolar karşı taraf bi çakıyolar kalıyolar göt gibi S.gidin piçler ölün ; Ölünce nasıl bilirdiniz diye sorarlarsa : Bİ E5 E ÇIKMADIĞI KALMIŞTI ONU DA YAPAMADAN ÖLDÜ RAHMETLİ  !!!!^!'^!' diyebilirim Hıh !!!! 

(Boyları da götüm kadar lan bi de koca götlüler LAKLAK GÖTLÜ KIZLAR !!!!''!')

10 Ekim 2011 Pazartesi

Bir Blogger olarak

PuCCa'nın kitabını okumam gerektiğini uzun zamandır düşünüyordum.

Geçen gün Türkçe dersinde (okuma dersine döndü.) bi arkadaşımda PuCCa nın kitabını gördüm.Abicim kitaba öyle bi hayranlıkla baktım ki ben de neden yok diye ağlayasım geldi sonra kitabın sahibinin benim çoook eski kankam olduğunu öğrendim e tabi yüzüm de çiçekler açtı.Okuyan kız bitirir bitirmez ben alcaktım kitabı.Artık böyle sevinçten ölcek duruma geldim sonra ölmekten vazgeçtim ölmeden o kitabı okumam lazımdı. :D

Ve en sonunda aldım kitabı bugün BÜYÜK GÜÜÜNNN !!!!!!!!!!!!!

Kitabı okurken bazen küfürlerin kullanışına gülüyorum bazen de Bayan Kaltak'a PuCCa ile birlikte küfür ediyodum.Okulda aldığım için her tenefüs kitabı okudum ve de 1 ders boştu o ders te okudum şu an 90. sayfadayım bitince tüm raporlar sizdee.

 ve resim ararken şu haber i bulduum o.O

6 Ekim 2011 Perşembe

Blog temasını

büyük zahmetlerle bayaa bi uğraşarak değiştirdim. Güzel olmuş muu ?

4 Ekim 2011 Salı

Benim salak arkadaşım

Melisa'ya blog adresimi vermiştim canım yavrumcum blogumu beğenmemiş bende ne anlarsın diye ezdim

Yazık kız üzülmüş blog açmış :D


(yakında süper bi yazı gelcek üstünde çalışıyoruum :D )