10 Ekim 2011 Pazartesi

Bir Blogger olarak

PuCCa'nın kitabını okumam gerektiğini uzun zamandır düşünüyordum.

Geçen gün Türkçe dersinde (okuma dersine döndü.) bi arkadaşımda PuCCa nın kitabını gördüm.Abicim kitaba öyle bi hayranlıkla baktım ki ben de neden yok diye ağlayasım geldi sonra kitabın sahibinin benim çoook eski kankam olduğunu öğrendim e tabi yüzüm de çiçekler açtı.Okuyan kız bitirir bitirmez ben alcaktım kitabı.Artık böyle sevinçten ölcek duruma geldim sonra ölmekten vazgeçtim ölmeden o kitabı okumam lazımdı. :D

Ve en sonunda aldım kitabı bugün BÜYÜK GÜÜÜNNN !!!!!!!!!!!!!

Kitabı okurken bazen küfürlerin kullanışına gülüyorum bazen de Bayan Kaltak'a PuCCa ile birlikte küfür ediyodum.Okulda aldığım için her tenefüs kitabı okudum ve de 1 ders boştu o ders te okudum şu an 90. sayfadayım bitince tüm raporlar sizdee.

 ve resim ararken şu haber i bulduum o.O

2 yorum:

  1. sarı vosvosum tema ne hoş olmuş!

    ayrıca sevindim bu kitabı pucca'ya imzalatmıştım ben :)

    YanıtlaSil
  2. Hehe senin onayını almak ne güzel :D

    :OO çok havalısın :D

    YanıtlaSil