27 Kasım 2011 Pazar

Şeyy,Pazartesi seninle konuşmamız gereken bir konu var da.

Selam Pazartesi senin yaptıkların sebebiyle biz adam gibi yatıp tatil yapamıyoruz.Tamam lan zamanı gelcek senlede ilgilencez ama yapma be olum vala bak cumartesi pazarımızı bırakta böyle bol bol şey edelim . Bak eğer hemen gelmessen duvarıma Pazartesi sendromu felan yazmıcam dışlamıcam seni cumartesi gibi sevicem söz bak ama gelme hemen bıktım lan senden bi çık hayatımdan zorla sevgi olmaz neyse seni Allah’a havale ediyorum pazartesi .

17 Kasım 2011 Perşembe

Mim Vol -2

Bugün yorumları gezerken bi yoruma baktım cevap yazmamışım demiş ki ; Ben de de mimin var. :D

Tamam onu hemen halledelim

***
Mim konusu : Ölmeden Önce Yapılacaklar

****

1* Görmeyi çok istediğim birkaç ülke var. Oraları kapsayan Dünya turuna çıkmak.
2* İngilizce Öğretmeni olmak
3*Kendime bir ev tutmak (ipek le :D )
4*Sevdiğim bi kaç ünlü ile tanışmak
5* BLOGUMUN TAKİPÇİSİNİ +250 YAPMAK. :D
6*Hogwarts'a gitmek
7*Bi minibüsü durdurup ayakkabımı bağlayıp gitmek.
8*Profosyonel Fotoğraf Makinesi alıp kendimi güzel gösteren resimler çekmek :D
9* Glee ye katılmak :D
10* Şarkı yazmak

İşte bunlar benim ölmeden önce yapmak istediklerim

Mimlenenler : Mia Wallace , QueenE , Hayal Kahvem ,Filmin Kötü Adamı

Daha dolu kişi mimliycektim ki linklerini bulamadım kusura bakmayın ama yazıyı gören herkes mim e dahildir :)

Size sorcaklarım/söyliyceklerim var.

1- Gönderilerimin saati yanlış yazıyo nasıl düzeltebilirm


2- Temamı değiştirdim 


3- Güzel olmuş mu ? :D

15 Kasım 2011 Salı

I ♥ London

Hayır Londra'ya falan gittiğim yok Hatta böyle bişey desem annem otur oturduğun yerde ne işin var oralarda falan der :D

*****

Sevgili Blogırlar bilmediğiniz üzere benim İngilizcem çok hüzeldir.İngilizce öğretmenim beni çokokokoko sever  falan :D Neyse biz İngilizce sınavına girdik sınav süper geçti anam bazıları geçmedi geçirdi gibi mal espriler yapsada benim süper geçti 98 falan bekliyodum.
peyintte yaptım.

*****

Dadamdamdamdma İngilizce sınavı açıklandı 85 almışım İçimden Vat dedin gulüm ?! falan diyorum.Neyse looktum kağıdıma hoca haklı ameke 85 almışım nasıl olur bu götümsü şey ?!!!'^!'

*****

Bi de işin kötüsü hoca bayram tatilinde Londra'ya gitmişti.Ordan +90 puan alanlara üstünde I ♥ London yazan bi kalem veriyo :( Neyse ben şanslı bi piç olduğumdan hoca beni çok sevdiğinden sınıftakiler kalem olayını bilmediğinden bana da kalem verdi HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖH !'^!^!'+!^'+.

*****
 
Bi de bi arkadaşıma (Ebruşto. Eğer okuyosan selams.) Çok mutluyum dostlaar He bi de benim defterim var okulda canım sıkılınca pılok yazısı yazıyorum sıkılınca.Höhöh ! bu yazıyı da o kalemle yazdım iihhihihihihihihi. :D

3 Kasım 2011 Perşembe

Çok Yorgunum.

Ya bu ergenlik dönemi sorunları mıdır arkadaşlar mıdır nedir ben direkt depresyona girdim tam depresyon mod on yani.bkz : sakızlar mendiller eski pijamalar gözler çökmüş ve saç topuz başka ne istersin ki.Tam böyle MFÖ dinliyorum İpeğe sümüklü mendillerimi göndercem diye mesaj atıyorum.Ya bana bişey lazım depresyondayım abeeeğ.

Kısacası ;
Çok yorgunum
 Beni bekleme kaptan
Seyir defterini başkası yazsın
Çınarlı kuppeli mavi bir liman
Ve beni o limana çıkaramazsın !

Bu da şarkı