3 Kasım 2011 Perşembe

Çok Yorgunum.

Ya bu ergenlik dönemi sorunları mıdır arkadaşlar mıdır nedir ben direkt depresyona girdim tam depresyon mod on yani.bkz : sakızlar mendiller eski pijamalar gözler çökmüş ve saç topuz başka ne istersin ki.Tam böyle MFÖ dinliyorum İpeğe sümüklü mendillerimi göndercem diye mesaj atıyorum.Ya bana bişey lazım depresyondayım abeeeğ.

Kısacası ;
Çok yorgunum
 Beni bekleme kaptan
Seyir defterini başkası yazsın
Çınarlı kuppeli mavi bir liman
Ve beni o limana çıkaramazsın !

Bu da şarkı

6 yorum:

  1. Şimdi bu şarkıyı dinliyodum.
    Abi bence depresyona girmek kelimsesi çok yanlış. Depresyon direk bize giriyo. :'( Niye girdiğimizi bilmemek kötü. Hep üzgün olmak.. Ne bok yicez oğlum, olmuyo böyle. :/

    YanıtlaSil
  2. Dırekt giriyo gerçekten :'(

    Valla yeterince bok yedik artık ne yiycez diye sorma bençe.

    YanıtlaSil
  3. depresyondaymışım da haberim yokmuş.

    sakız: sevdiğim bi arkadaş. sokakta çiğnemek hoş olmadığı için odamda çiğniyorum.

    mendil: havalar soğuyunca burundaki musluklar sonuna kadar açılmakta

    eski pijamalar: yıllardır pijama almadığımı şu anda fark ettim

    gözler çökmüş: özellikle pazartesi ve cuma lab sonrası burun deliklerime kadar iniyo gözlerim

    saç topuz: iki parmak saçla topuz yapılamadığı için bunu geçtim.

    mfö dinlemek: hoş bi eylem, severek icra edilir tarafımca.


    tüm belirtiler tutsa da normal durumdayım. he iyi bi ruh halinde miyim? hayır ama çok daha kötü zamanlarım vardı. (percerelere pek yaklaşmazdım noolur noolmaz diye :D )


    gerçi depresyonda olunca bile anlamıyorum. kansızlık diye hastaneye gidip depresyon teşhisiyle çıkmışlığım var :D
    ilaç falan vermişti ama gayet normaldim bana göre, içmedim.

    YanıtlaSil
  4. aaa mfö çok severim ama depresyond aolmana üzüldüm vosvosuuum hadi bi kola iç kendine geel (ben de diyet depresyonundayım kola içsem kendime gelirim) :(

    YanıtlaSil
  5. Googhan : Öncelikle bu kadaar uzun bi yorum yazdığın için teşekkürler (üşenmedin mi ? o.O)

    Sakızı Sokakta çiğnemek bence de hoş değil garip geliyo :O Mendil o yüzden en yakın arkadaşım :D Ben de almıyorum ki :O Pencerelere yaklaşmamak :D o da güzelmiş :D

    YanıtlaSil
  6. Mia : Eminim çok zayıfsındır 1-2 kilo aldın diye stres yapmışsındır sen :D

    YanıtlaSil