15 Kasım 2011 Salı

I ♥ London

Hayır Londra'ya falan gittiğim yok Hatta böyle bişey desem annem otur oturduğun yerde ne işin var oralarda falan der :D

*****

Sevgili Blogırlar bilmediğiniz üzere benim İngilizcem çok hüzeldir.İngilizce öğretmenim beni çokokokoko sever  falan :D Neyse biz İngilizce sınavına girdik sınav süper geçti anam bazıları geçmedi geçirdi gibi mal espriler yapsada benim süper geçti 98 falan bekliyodum.
peyintte yaptım.

*****

Dadamdamdamdma İngilizce sınavı açıklandı 85 almışım İçimden Vat dedin gulüm ?! falan diyorum.Neyse looktum kağıdıma hoca haklı ameke 85 almışım nasıl olur bu götümsü şey ?!!!'^!'

*****

Bi de işin kötüsü hoca bayram tatilinde Londra'ya gitmişti.Ordan +90 puan alanlara üstünde I ♥ London yazan bi kalem veriyo :( Neyse ben şanslı bi piç olduğumdan hoca beni çok sevdiğinden sınıftakiler kalem olayını bilmediğinden bana da kalem verdi HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖH !'^!^!'+!^'+.

*****
 
Bi de bi arkadaşıma (Ebruşto. Eğer okuyosan selams.) Çok mutluyum dostlaar He bi de benim defterim var okulda canım sıkılınca pılok yazısı yazıyorum sıkılınca.Höhöh ! bu yazıyı da o kalemle yazdım iihhihihihihihihi. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder