17 Kasım 2011 Perşembe

Mim Vol -2

Bugün yorumları gezerken bi yoruma baktım cevap yazmamışım demiş ki ; Ben de de mimin var. :D

Tamam onu hemen halledelim

***
Mim konusu : Ölmeden Önce Yapılacaklar

****

1* Görmeyi çok istediğim birkaç ülke var. Oraları kapsayan Dünya turuna çıkmak.
2* İngilizce Öğretmeni olmak
3*Kendime bir ev tutmak (ipek le :D )
4*Sevdiğim bi kaç ünlü ile tanışmak
5* BLOGUMUN TAKİPÇİSİNİ +250 YAPMAK. :D
6*Hogwarts'a gitmek
7*Bi minibüsü durdurup ayakkabımı bağlayıp gitmek.
8*Profosyonel Fotoğraf Makinesi alıp kendimi güzel gösteren resimler çekmek :D
9* Glee ye katılmak :D
10* Şarkı yazmak

İşte bunlar benim ölmeden önce yapmak istediklerim

Mimlenenler : Mia Wallace , QueenE , Hayal Kahvem ,Filmin Kötü Adamı

Daha dolu kişi mimliycektim ki linklerini bulamadım kusura bakmayın ama yazıyı gören herkes mim e dahildir :)

3 yorum:

  1. 5* BLOGUMUN TAKİPÇİSİNİ +250 YAPMAK. :D

    hayalini gerçekleştirmene +1 katkı sağladığım için mutluyum :D

    hepsi gerçekleşsin ve sen yeni hayaller kur inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Bidüşün : Şu an sevinç krizlerindeyim 25 !! diye bağırırken yorumunu gördüm aptal saptal bi gülümseme var yüzümde :D Çok mutlu oldum şimdiik.

    YanıtlaSil
  3. canıım sarı vosvoss! takipçilerin zamanla artıcaktıır merak etmee :)

    ve glee, hogwarts harikaymıış! :D bi de ben yapmıştım bu mimii sonra beğenmeyip kaldırmıştım sanırsaam ehe :D

    YanıtlaSil