27 Kasım 2011 Pazar

Şeyy,Pazartesi seninle konuşmamız gereken bir konu var da.

Selam Pazartesi senin yaptıkların sebebiyle biz adam gibi yatıp tatil yapamıyoruz.Tamam lan zamanı gelcek senlede ilgilencez ama yapma be olum vala bak cumartesi pazarımızı bırakta böyle bol bol şey edelim . Bak eğer hemen gelmessen duvarıma Pazartesi sendromu felan yazmıcam dışlamıcam seni cumartesi gibi sevicem söz bak ama gelme hemen bıktım lan senden bi çık hayatımdan zorla sevgi olmaz neyse seni Allah’a havale ediyorum pazartesi .

3 yorum:

  1. ne tatlı ne güzel eleştirmişsin ya haha :D

    YanıtlaSil
  2. Ehe, pazartesi'lerden nefret eden biri daha :D

    YanıtlaSil
  3. Mia : Bazen o kadar tatlı eleştirebiliyorum :D

    At yarışındaki eşek : Tam eşeksin sen 1!!^!'^!'^:D eee kim nefret etmiyo kii ? :)

    YanıtlaSil