2 Aralık 2011 Cuma

Biri bana yardım etsin o da sensin !!!

Merhaba önceliklee. İlk defa size aşık olduğumu anlatıcam inanabilir misiniz AŞIK OLDUM !

Ya ondan sonra bi daha aşık olmak zor geliyo bana ama bilmiyorum belki bana çok yakın davranıyo diye kendimi ona aşık hissediyorumdur. :(

***

Ya o kadar tatlı kiii :( Öncelikle ona X diyelim. X çok espritüel her bi boktan espri çıkartıyo ama güldürüyo yani boş espriler değil.Ona aşık olduğumu nasıl anlatsam bilmiyorum ya çok dalga geçer diye korkuyorum hayattan solarım bi daha konuşamam mesaj bile atamam diye düşünüyorum biri bana yardım etsin o da sensin blogır 1! :'(

Bugünlük bu kadar :'(

Sizi seviyorum <3

Bu da şarkımız

2 yorum:

  1. ne desem bilemedim ki, en iyisi senin hissettiklerini daha önce yaşayan birinden destek alana kadar beklemek;)

    YanıtlaSil