5 Aralık 2011 Pazartesi

Görmemişin birinin doğum günü varmış !!!!!!

Evet evet eveet !!! 20 Aralık benim doğum günüm !!!^'!^!'^!' <3 :D

***

Böyle her gün facebook ta gün sayıyorum çok eğlenceli herkes bıktı benden höhööhö :D.En güzeli de dersanede ki Türkçe öğretmeniyle doğum günüm aynı gün çıktı eheheh :D

***

Herkese hediye alcaksınız lan 1! diye şaka yapıyorum ama bizim Onur Kendir ciddiye almış adresini ver yollıyım dedi bana :D Neyse ben uzun zamandır keman çalmak istiyodum bugün ki bir müjde de bu !! Annem doğum günüm de bana keman alcakmış eheheheh :D

***

Geçen gün annemin dediğine göre tam annemin maaş gününde doğmuşum ne şanslıyım yaa :D Hem ''O'' da benim doğum günümü biliyor. (O kim diyosanız bi alttaki yazıyı okuyanzii.)

***

Abim e gelince de bana asa yapcakmış kıskanın yaneeee :D


(hediye göndermek isteyenler yorum atsın mail imi veririm :D sakjlhdsajlda as )

(şaka yaptım lan.)

<3

5 yorum:

  1. 2 hafta önceden haber vermiş oldun bloga :D
    zamanında tam bi babaanne gibi doğum günümü unutmuştum. o kadar ilgisizim bu konuyla :D



    he bi de blog başlığını görünce mutluluğum tekrar depreşti. birazdan çıkıp kırmızı vosvos alıciim kendime. oyuncak olanı tabi ama olsun, hep istiyodum öyle bi şeyi :D
    bak yazınca bile mutlulandım

    YanıtlaSil
  2. aaa doum günün kutlu olsun sarı vosvosuum!

    YanıtlaSil
  3. Googhan : Hahah ciddi misin ? :D al al bana da al :'(

    Mia : Teşekkürleer <3

    YanıtlaSil
  4. aldım, büyük beğeni topladı kırmızı vosvosum. kütüphanede masama koyup öyle çalıştım hatta :D

    baktıkça mutlu oluyorum :D

    YanıtlaSil