27 Aralık 2011 Salı

Uzun süredir görüşmüyoduk sanki ?

Kristen Bell niye bu kadar tatlısın acaba ?
Beni özlediniz değil mi ? başınızda bi baş belası olmayınca sıkılıyo insan değil miiii :D iyi ki varım değil miiii :D::D:D

Neyse kendimi tatmin etmelerim bitti.Uzun süredir bloga giremiyorum boş boş takipçilere bakıp çıkıyorum.Annemin henüz blogumdan haberi yok yani annem hasta olunca ve 1 hafta evde kalınca böyle yazı yazamıyorum.İşte dersaneden döndüğüm gibi koştum bloga !!!! :D özlemişim yazı yazmayı yaa.Size bi önerim var yazı yazarken yün eldiven takın çok eğlenceli oluyo :D deneyin en azından yanii.:D ayyy çok büyük haberlerle geldim taaaa buralaraaaağğğ :D

Öncelikle gittim mal gibi X'e onu sevdiğimi söyledim hâlâ arkadaş olduğumuza şükretmekteyim son günlerdeee.:D Pek kötü bi tepki vermedi iyi insanmış demek ki :D:D:D:D (Allaaam ne malım ben yaa.:D ) Siz hiç itiraf ettiniz mi sevdiğiniz kişiye yani çıkmadığınız hâlde ne biliiyim garip geliyo bana gittim söyledim lan , korkmaya başladım kendimden :( YA BİR GÜN KENDİME KENDİMİ SEVDİĞİMİ SÖYLERSEM :OOOO nolcak lan :( ya kendime küserseeem :OOOO :D (Yemin ederim malım amk.)

Sonralıkla blogum 31 kişi olmuş mutluyum son günlerde :D

Aaaa bi de benim doğum günüm vardı dimiii -.- neden kimse kutlamadı ? döviyim mi sizi ? :((((((
Doğum günüm de berbat geçti zaten, annem TAM doğum günümde çooh pis hasta olunca böyle oldu işte.SaydamBalon ile birlikte kutladım doğum günümü pastam olmadığı için portakal üzerine mum saplayıp kutladık :D:D:D:D:D:D (yemin ederim malız.) sonra ergen ergen resimlerde çekildiiiiiikkkkk.:D Ayy çok komikti lan.

5 yorum:

  1. ayyy öncelikle dövme beni dövmee! doğum günün kutlu olsun şirine!

    o itiraf etme olayını bi arkadaşım yapmıştı ama sonuçç olarak onlar da arkadaş kalmıştı hehe :)

    bi de saydambalonla mı huhu ne güzelmiiiş!

    YanıtlaSil
  2. Doğum günün kutlu olsun :D nolur dövme bizi :DD İtiraf etmişsiniyi yapmışsın rahatlamışsındır umarım :))

    YanıtlaSil
  3. Mia : Tamam dövmeem :D Şirine ? o.O Heheheh şirinlerde ki tek kız benim ayık olcuunuzz :D

    Şaşkın : Şaşkkıııınn !!! :D Tamam dövmem dövmem Pek rahatladım sayılmaz mesaj atarken falan korkuyorum tersliycek diye ama iyi yine.:D

    YanıtlaSil
  4. Terslerse döverim. Kimse seni üzemez :D

    YanıtlaSil
  5. Ahahaha sen varken ben Obama'nın karısına labneli pasta bile vermem beee !!!! :D:D:D:D

    YanıtlaSil