6 Ocak 2012 Cuma

Ben kimim ?

Kendime şaşıyorum,kim olduğumu bilmiyorum napıyorum ben ? 1 sene sonra hayatımı belirliycek sınav var ve ben hâlâ kim olduğumu bilmiyorum o sınavdan nasıl geçiceğimi de , ya da Öğretmen Lisesi ne nasıl giriceğimi de ben napıyorum ben kimim ya ?! kendime inanamıyorum aynanın karşısına geçip ağlıyorum bokumsu bokumsu.Kendimi sıkı eğitime aldım okuldan gelir gelmez ders çalışıyorum test çözüyorum,hayatımda hiç bu kadar inek olmamıştım.Ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy delircem bee biri bana yardım etsin ya bizim şu sınavda da şifreleme falan var mıdır belki kendimi kurtarırım he ? :'( Ya bu siktimin Nimet Çubukçu su da gitmiş çocukların Ergenlik dönemine sınavı çökürtmüş e be malım e be salağııımmm !!!! senin o ismindeki çubuklar bi yerine girer inşaalllaaaaahhhhh :( üff ben yine mallaştım ben gidiyim en iyisiii :'(

Nimet Çubukçu ya tek sözüm SHUT UP BİTCH !!!!!11!!1BİRBİRBİR!!!!!  

Bu da şarkımız...

13 yorum:

  1. çalışmak seneye şekerim şimdi senin bolca tembellik yapıp seneye inek olman lazım :D Ben şahsen 7. sınıfta Öyleydim şimdi 8. sınıftayım harıl harıl çalışıyorum :DD Sen zekisin. SANA BİŞEY OLMAZ . (şahsen ben izin vermem) çok konuştum bb

    YanıtlaSil
  2. Ya ama 6-7-8 den sorulcak tek sınava gircem ben her sene inek olmam gerekiyo :'(

    YanıtlaSil
  3. düzenli çalş ozaman. 2 saat ders 2 saat dinlenme mesela. :)

    YanıtlaSil
  4. Düzenim var ki zaten ama gıcık oluyorum yine de hiç böyle bilgisayara falan giremiyorum telefondan soğuyorum saklıyorum zaten sonra da yerini unutuyorum zaten.:D

    YanıtlaSil
  5. en sevdiğin 3 kankin? (öneri için gerekli)

    YanıtlaSil
  6. isimleriyle mi söyliyim :(

    YanıtlaSil
  7. zahmet olmazsa isimleriyle :D

    YanıtlaSil
  8. Ebru -- okuldan
    İpek--internetten
    Eda-- dersaneden. :D

    YanıtlaSil
  9. en çok hangisi çalışkansa ona nasıl böyle olduğunu sor ve yaptıklarını uygula. :) basit yani.

    YanıtlaSil
  10. harıl harıl çalışıp beynini fazla yormana gerek yok :))

    YanıtlaSil
  11. hepsi aptal askjdhsakşjdjsaşldksalidas.:D

    YanıtlaSil
  12. neden böyle düşünüyosun?

    YanıtlaSil
  13. Ya uğğğfff. şaka yaptıydım. :((((((((((((((((((((((((((((((((((

    YanıtlaSil