30 Temmuz 2012 Pazartesi

İNANMIYORUM

Abicim 52 izleyicim olmuş maşallah ya daha dün baktım 46ydı naptınız böyle yerim sizi ayyyyyyy çok mutlu oldum.:D

26 Temmuz 2012 Perşembe

Tek Kelime Mim

Şey memento mori ve Spot Işığını Arayan Kız beni mimlemiş.Teşekkür ederim , mimin konusu aslında biraz zor gibi -uzun zamandır mimlenmediğim için mimler artık gerçekten zor geliyor-.

Şimdiik mimin konusu :tek kelime ile nasıl anlatırsınız?
Bu mimde sizi mimleyen kişiyi/kişileri tek kelimeyle anlatmaya çalışacaksınız.

-Spot Işığını Arayan Kız-

Yazılarındaki resimlerden falan bakılınca aklıma ''Directioner'' geliyo.:D He bu arada son yazılarımdan olan Justin B. ve 1D ile ilgili olan yazı çok yanlış anlaşılmış ben de o grupları ve şarkılarını seviyorum sadece abartmıyorum bb.

-memento mori- ya da -layladylay-

Yazılarına ve yazma türüne anlatım türüne bakılınca gerçekten ''Zevkli'' bi insan olduğunu düşünüyorum ve çok şeker.:D

Mimlenenler : SaydamBalon  Pembe Kereste Mia Wallace AtYarışındaki Eşek Şaşkın Girl KaRaMeL

Kendinize iyi davranııın.Mimlenmek isteyenler yorum atabilir xD sladjaskdas şey gibi oldu FOR yapsana qnq. asjkldasşdfjkakşjfşashdaskjd neyse bb.

24 Temmuz 2012 Salı

Bazı insanlar evcil hayvan almamalı

İşte bu da yeni alıcağım köpeğin türünden Malta Terrierı.
Kızgınım.Ama -olmayan- sevgilimle kavga etmedik ya da anneme trip atmıyorum bu sefer konu çok farklı bu sefer konu hayvanlar.

Ben gerçekten inanılmaz bi şekilde hayvan severim tabi benden daha iyi hayvan sevenler koruyanlar vardır ama ben de kendi çapımda inanılmazım işte.Benim yakın zamanlarda ''Lucky'' diye bir köpeğim oldu SibiryaKurduydu e tabi yaz gelince ona iyice eziyet etmiş olucaktık sıcak bizim için ne kadar zorsa onun için 3-5 belki de 7 kat daha zor olurdu.Biz de köpeği aldığımızdan beri onu isteyen bi aile vardı Silivri civarlarında yaşıyolar kocaman bahçeleri var evleri denize yakın diye Lucky daha rahat eder diye düşündük ve onlara verdik köpeği ama ben yalvar yakar ağladım ağladım gitmesin diye yine de gönderdiler yavruyu :( Neyse Lucky gitmiş bunların 3 tavuğunu parçalamış.:D Eee tavuklarda salaklıık asldjasda :D Bunlar o günden sonra bizi arayıp durdular alın şu köpeği şurdan bilmem ne yoksa başkasına vericez köpeği iyice yalama yapcak orospu çocukları zaten köpekler ilk sahibinden ayrılınca çok üzülüyolar bunlar iyice sikip bırakcaklar resmen köpeği.En sonunda almazsanız köpeği vururuz dediler benim sanki beynime silah sıkmışlar ben böyle gebermemişim acı çekiyorum ve ölmek istiyorum gibi Açlık Oyunları 1. kitapta sondaki haracın Mutantlar tarafından ölümü gibi bişey ben resmen çıldırdım adamlar köpeği isterken yalvardılar şimdi asıl köpek onlar oldular piçleeeeer.Sonra salmışlar Lucky'i bişey olmuş FOX'un barınağına alınmış bu yavruş.Bazı insanlar kesinlikle evcil hayvan almamalı -biz de zaten almamıştık amcam almıştı sonra benim köpeğim olmuştu- diyerek yazıyı noktalıyoruuum.

Bu da şarkı

6 Temmuz 2012 Cuma

41 Kere Maşallah

41 izleyici diyince aklıma sadece  ''41 KERE MAŞALLAH'' demek geldi.:D

Bi ara 39 izleyici de bayaa bi takılmıştım sonra didik didik blogger aradım ve 40 yaptım ve bugün bi girdim CE-EEEEEE 41 KERE MAŞALLAH DENİLMELİK 41 İZLEYİCİLİK MAŞALLAHLIKLIK Bİ BLOG !!!!!!!!!!!!!! YERİM. BB.




-İnciyekalp.

3 Temmuz 2012 Salı

Sevgili Günlük Vol-1

Bugün İncilerin İstanbul'a gelceğini öğrendim.Ne zaman olduğunu bilmesemde İNCİLER GELİYO OLÜÜM !!!. İnci benim en ikinci kankam ve kuzenim en birincisi İpek kanka ve en üçüncüsü de Yase kanka. Aslında İpek hakkında her şeyi öğrenince onunla daha az konuşmaya başladık ama sandığım gibi değil.Yanılıyorum onu tanımıyorum.Her insanı tanımadığım gibi.Annenizi bile tanıyamazsınız belki babanız için fikirlerini  değiştirmiştir.Kimseyi tam olarak tanıyamazsınız.Size çok yakın birini tanıdığınızı sanırsınız ama gittikçe değişiyodur.Onu artık tanıyamazsınız belki de hiç tanımamışsınızdır.Buna örnek olarak abimi verebilirim.Abimle gerçekten çok iyi anlaşıyoduk abim yanımdayken şu çocuk çok yakışıklı falan dememin onun için bi sakıncası yoktur sevdiğim çocukları ona anlatırım falan her kızın aradığı ideal abilerdendir.Ama son günlerde bişeyler oldu her bi boka bağırmaya başladı onu tanıyamıyorum internetteki salak bi çocuk yüzünden fikirlerini değiştiriyo ve benim yanımdayken çocuğu çok eleştirse de internete girince tekrar çocukla konuşuyo ve ben o çocuktan kesinlikle nefret ediyorum nedenini bilmiyorum ama çok götü kalkık geliyo bana he bi de bi kız var o da herkesi eleştiriyo bıktırana kadar rezil ediyo sen ''Yeter.'' diyince de ''Ne yaptım ki ?'' gibisinden şeyler söylüyo böyle insanlara tahammülüm yok benim.Abim de son günlerde şu çocukla takıla takıla iyice değişti.Onun fikirleri abim için hep mantıklı abimi son günlerde tanıyamıyorum ve bu beni gerçekten çok üzüyo çünkü çok değişti.



Sevgililer ; ''Beni tanıyor musun ? '' diye testler hazırlamanıza gerek yok sonunda üzülürsünüz,yok öyle bi dünya canım :( Bu dünyada herkesin hayattan ve insanlardan sakladığı bir şey vardır.Siz onun en yakını olsanız bile bunu bilemezsiniz.Öğrenmek için de uğraşmayın öğrendiğiniz zaman karşınızdaki insanı gerçekten üzersiniz.                          
***

Bir insanı ''Popülerlikten kibirliliğe terfi etmiş'' diye yorumlayabilirsiniz.''Peki siz onun neden böyle bişey yaptığını biliyor musunuz ?''diye sorsam gelcek 5 cevaptan 3ü ''Evet havalı görünmek için daha çok arkadaş ve çevre kazanmak için.'' olacağından eminim.Ama bunu siz bilemezsiniz,bilebilmeniz için onun kalbinin derinliklerine inmeniz lazım ve maalesef ki kalpte bir tur rehberi yok.

***

Son olarak insanları düşünceleri yüzünden yargılamayın eğer gerçekten kendi düşüncesini destekliyosa gerçekten kararlı biridir.Sakın insanları düşünceleri için yargılamayın bu zalimliktir.

Bu da şarkı
Bu da şarkı

Not : Kendinize iyi davranıın.
Dipnot : Bu yazı günlüğümden alıntıdır ve bir çok yazı daha gelecek bunun gibi.

1 Temmuz 2012 Pazar

Mal bi yazı.

Hayatımda çok gereksiz insanlar var gerçekten gereksiz olanlardan bahsediyorum.Hayatımda boşuna yer kaplıyolar ya benim okuldaki Laklak Götlüler le ne işim olur ki.Hayatımda boşuna yer kaplıyolar mesela 2 dakikalığına aşık olduğum insanlar niye varsınız ki ?! Ya tabii herkesin bu dünyada bi görevi vardır mesela benim görevim çok az uyuyup,8. sınıf konularına şimdiden çalışmak falaaan filaaaaaaaaan.Bana göre de bahsettiğim insanların görevi gereksiz olmak asjkdas.Iıı bi de gereksiz insanların dışında gereksiz konuşan insanlarda var ve ben bu yazıyı yazarak onlardan biri oldum.Bu yazının bi konusu olması gerekmezki NEDEN HER YAZININ BİR KONUSU OLMAK ZORUNDA KONU BULAMIYORUM YAZAMIYORUM AMA YAZMAK İSTİYORUM :((((((((((((((((((((( ay birden çok şebek şebek davranmaya başladım yerim kendimi.Iıııı bi de eminim ki bu yazı 0 YORUM ALICAK.Saçmalamaya devam etmek istiyorum özgür hissediyorum ııı bi tavuk gibi neden tavuk dediğimi bilmiyorum sadece az önce bi tavuk reklamı izledim.Ben hindistan cevizi severim BEN İYİCE SAÇMALAMAYA BAŞLADIM BAYBAY.