24 Temmuz 2012 Salı

Bazı insanlar evcil hayvan almamalı

İşte bu da yeni alıcağım köpeğin türünden Malta Terrierı.
Kızgınım.Ama -olmayan- sevgilimle kavga etmedik ya da anneme trip atmıyorum bu sefer konu çok farklı bu sefer konu hayvanlar.

Ben gerçekten inanılmaz bi şekilde hayvan severim tabi benden daha iyi hayvan sevenler koruyanlar vardır ama ben de kendi çapımda inanılmazım işte.Benim yakın zamanlarda ''Lucky'' diye bir köpeğim oldu SibiryaKurduydu e tabi yaz gelince ona iyice eziyet etmiş olucaktık sıcak bizim için ne kadar zorsa onun için 3-5 belki de 7 kat daha zor olurdu.Biz de köpeği aldığımızdan beri onu isteyen bi aile vardı Silivri civarlarında yaşıyolar kocaman bahçeleri var evleri denize yakın diye Lucky daha rahat eder diye düşündük ve onlara verdik köpeği ama ben yalvar yakar ağladım ağladım gitmesin diye yine de gönderdiler yavruyu :( Neyse Lucky gitmiş bunların 3 tavuğunu parçalamış.:D Eee tavuklarda salaklıık asldjasda :D Bunlar o günden sonra bizi arayıp durdular alın şu köpeği şurdan bilmem ne yoksa başkasına vericez köpeği iyice yalama yapcak orospu çocukları zaten köpekler ilk sahibinden ayrılınca çok üzülüyolar bunlar iyice sikip bırakcaklar resmen köpeği.En sonunda almazsanız köpeği vururuz dediler benim sanki beynime silah sıkmışlar ben böyle gebermemişim acı çekiyorum ve ölmek istiyorum gibi Açlık Oyunları 1. kitapta sondaki haracın Mutantlar tarafından ölümü gibi bişey ben resmen çıldırdım adamlar köpeği isterken yalvardılar şimdi asıl köpek onlar oldular piçleeeeer.Sonra salmışlar Lucky'i bişey olmuş FOX'un barınağına alınmış bu yavruş.Bazı insanlar kesinlikle evcil hayvan almamalı -biz de zaten almamıştık amcam almıştı sonra benim köpeğim olmuştu- diyerek yazıyı noktalıyoruuum.

Bu da şarkı

2 yorum:

  1. Haklısın bence de hayvan edinmek aynı evlat sahibi olmak gibi bence.Hazır olmayan,imkanı olmayan kendi heveslerini gidermek için asla almamalılar.benim de 2 kedoşum bir köpeğim var. oğluşum m.terrier ile b.frise kırması:Dama çok yakışıklıdır:D Selamları var:D Hayvan sevdiğini duyuca pati salladılar. İYi geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Terrier :( aşığım resmen o köpeklere.Kedilerden de korkuyorum çünkü küçükken abimi bi tanesi binanın içinde tırmalamıştı ama yine de çok şekerler.:D

      Sil