1 Temmuz 2012 Pazar

Mal bi yazı.

Hayatımda çok gereksiz insanlar var gerçekten gereksiz olanlardan bahsediyorum.Hayatımda boşuna yer kaplıyolar ya benim okuldaki Laklak Götlüler le ne işim olur ki.Hayatımda boşuna yer kaplıyolar mesela 2 dakikalığına aşık olduğum insanlar niye varsınız ki ?! Ya tabii herkesin bu dünyada bi görevi vardır mesela benim görevim çok az uyuyup,8. sınıf konularına şimdiden çalışmak falaaan filaaaaaaaaan.Bana göre de bahsettiğim insanların görevi gereksiz olmak asjkdas.Iıı bi de gereksiz insanların dışında gereksiz konuşan insanlarda var ve ben bu yazıyı yazarak onlardan biri oldum.Bu yazının bi konusu olması gerekmezki NEDEN HER YAZININ BİR KONUSU OLMAK ZORUNDA KONU BULAMIYORUM YAZAMIYORUM AMA YAZMAK İSTİYORUM :((((((((((((((((((((( ay birden çok şebek şebek davranmaya başladım yerim kendimi.Iıııı bi de eminim ki bu yazı 0 YORUM ALICAK.Saçmalamaya devam etmek istiyorum özgür hissediyorum ııı bi tavuk gibi neden tavuk dediğimi bilmiyorum sadece az önce bi tavuk reklamı izledim.Ben hindistan cevizi severim BEN İYİCE SAÇMALAMAYA BAŞLADIM BAYBAY.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder