3 Temmuz 2012 Salı

Sevgili Günlük Vol-1

Bugün İncilerin İstanbul'a gelceğini öğrendim.Ne zaman olduğunu bilmesemde İNCİLER GELİYO OLÜÜM !!!. İnci benim en ikinci kankam ve kuzenim en birincisi İpek kanka ve en üçüncüsü de Yase kanka. Aslında İpek hakkında her şeyi öğrenince onunla daha az konuşmaya başladık ama sandığım gibi değil.Yanılıyorum onu tanımıyorum.Her insanı tanımadığım gibi.Annenizi bile tanıyamazsınız belki babanız için fikirlerini  değiştirmiştir.Kimseyi tam olarak tanıyamazsınız.Size çok yakın birini tanıdığınızı sanırsınız ama gittikçe değişiyodur.Onu artık tanıyamazsınız belki de hiç tanımamışsınızdır.Buna örnek olarak abimi verebilirim.Abimle gerçekten çok iyi anlaşıyoduk abim yanımdayken şu çocuk çok yakışıklı falan dememin onun için bi sakıncası yoktur sevdiğim çocukları ona anlatırım falan her kızın aradığı ideal abilerdendir.Ama son günlerde bişeyler oldu her bi boka bağırmaya başladı onu tanıyamıyorum internetteki salak bi çocuk yüzünden fikirlerini değiştiriyo ve benim yanımdayken çocuğu çok eleştirse de internete girince tekrar çocukla konuşuyo ve ben o çocuktan kesinlikle nefret ediyorum nedenini bilmiyorum ama çok götü kalkık geliyo bana he bi de bi kız var o da herkesi eleştiriyo bıktırana kadar rezil ediyo sen ''Yeter.'' diyince de ''Ne yaptım ki ?'' gibisinden şeyler söylüyo böyle insanlara tahammülüm yok benim.Abim de son günlerde şu çocukla takıla takıla iyice değişti.Onun fikirleri abim için hep mantıklı abimi son günlerde tanıyamıyorum ve bu beni gerçekten çok üzüyo çünkü çok değişti.



Sevgililer ; ''Beni tanıyor musun ? '' diye testler hazırlamanıza gerek yok sonunda üzülürsünüz,yok öyle bi dünya canım :( Bu dünyada herkesin hayattan ve insanlardan sakladığı bir şey vardır.Siz onun en yakını olsanız bile bunu bilemezsiniz.Öğrenmek için de uğraşmayın öğrendiğiniz zaman karşınızdaki insanı gerçekten üzersiniz.                          
***

Bir insanı ''Popülerlikten kibirliliğe terfi etmiş'' diye yorumlayabilirsiniz.''Peki siz onun neden böyle bişey yaptığını biliyor musunuz ?''diye sorsam gelcek 5 cevaptan 3ü ''Evet havalı görünmek için daha çok arkadaş ve çevre kazanmak için.'' olacağından eminim.Ama bunu siz bilemezsiniz,bilebilmeniz için onun kalbinin derinliklerine inmeniz lazım ve maalesef ki kalpte bir tur rehberi yok.

***

Son olarak insanları düşünceleri yüzünden yargılamayın eğer gerçekten kendi düşüncesini destekliyosa gerçekten kararlı biridir.Sakın insanları düşünceleri için yargılamayın bu zalimliktir.

Bu da şarkı
Bu da şarkı

Not : Kendinize iyi davranıın.
Dipnot : Bu yazı günlüğümden alıntıdır ve bir çok yazı daha gelecek bunun gibi.

4 yorum: