26 Temmuz 2012 Perşembe

Tek Kelime Mim

Şey memento mori ve Spot Işığını Arayan Kız beni mimlemiş.Teşekkür ederim , mimin konusu aslında biraz zor gibi -uzun zamandır mimlenmediğim için mimler artık gerçekten zor geliyor-.

Şimdiik mimin konusu :tek kelime ile nasıl anlatırsınız?
Bu mimde sizi mimleyen kişiyi/kişileri tek kelimeyle anlatmaya çalışacaksınız.

-Spot Işığını Arayan Kız-

Yazılarındaki resimlerden falan bakılınca aklıma ''Directioner'' geliyo.:D He bu arada son yazılarımdan olan Justin B. ve 1D ile ilgili olan yazı çok yanlış anlaşılmış ben de o grupları ve şarkılarını seviyorum sadece abartmıyorum bb.

-memento mori- ya da -layladylay-

Yazılarına ve yazma türüne anlatım türüne bakılınca gerçekten ''Zevkli'' bi insan olduğunu düşünüyorum ve çok şeker.:D

Mimlenenler : SaydamBalon  Pembe Kereste Mia Wallace AtYarışındaki Eşek Şaşkın Girl KaRaMeL

Kendinize iyi davranııın.Mimlenmek isteyenler yorum atabilir xD sladjaskdas şey gibi oldu FOR yapsana qnq. asjkldasşdfjkakşjfşashdaskjd neyse bb.

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Mim yazmak di mi ? Mim kurtarıcı oluyo yazcak konu bulamayınca hemen bir mim yetiyo.:D

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil