21 Eylül 2012 Cuma

O Benim Peeta'm Seni Şıllık !

''Genelde kabuslarım seni kaybetmekle ilgili oluyor.''
17 Eylül 2012 : Okullar açıldı 8. sınıfa başladım  dersim 7.30 da başlıyo hayatımda hiç bu kadar erken uyanmamıştım.Okulların açılmasıyla aşık olup unuttuğumu düşündüğüm çocuğu tekrar gördüm anladım ki unutmamışım.Neden unuttum diyip bir anda şıp diye unutamıyorum niye bu zorluğu çekiyorum aklım bana oyun oynuyor.Eski arkadaşlarımı gördüm hasretimizi götürcek şekilde sarıldık sarılırken onu gördüm gözyaşlarımı tutmaya çalıştım ama beceremedim ağlamaya başladım,arkadaşım ne olduğunu sorunca sadece ''Seni özlemişim'' diyebildim.Niye kalbim beni rahat bırakmıyo ki ! Okulun Alaycı Kuşu olmak istiyorum kendini bi bok sananlara karşı gelmek sadece bu kim anlar ki beni.Bende bir Katniss Everdeen olmak istiyorum Alaycı Kuş kanatlarımı açıp Peeta'mın gelip beni bulmasını bekliyorum belki de ben Peeta'ma gitmeliyim.Ve sadece o sözleri mırıldanmak istiyorum.

Are you are you
Coming to the tree 
Wear a necklace of rope,side by side with me
Strange things did happen here
No stranger would it be.
So If we met up at midnight in the hanging tree.

-Hanging Tree from book of The Mockingjay

Ağlamak istiyorum niye herkesin güzel bi hayatı varken benim ki bok gibi geçiyo.Dayanamıyorum geçip karşısına seni seviyorum demek istiyorum ama götüm yemiyo.Korkuyorum ama söylemekten değil alacağım cevaptan korkuyorum.Sadece Peeta'mı kaybetmek istemiyorum.Ama başkalarına gitmeden önce de onunla konuşmak istiyorum yüzünü bile gördüğümde yüzüm kızarırken gidip onunla nasıl birden konuşabilirim ki.Gittiğim her yerde onunla karşılaşıyorum arkadaşlarım yanağımın kızrdığı anda herhalde yakınlarda bi yakışıklı var gibisinden şeyler söylüyolar.Dayanamıyorum bağırmak istiyorum çığlık atmak istiyorum.O kadar çok ortak yanımız var ki ama şu an yazamam eğer yazıyı okursa anlamasını istemem.Kendinize iyi davranın.

Bu da şarkı

4 yorum:

  1. meraba canım :) öncelikle söylemeliyim ki 8.sınıf olabilceğini hiç düşünmemiştim süper yazıyosun :) bir abla tavsiyesi olarakta seni seviyorum diyemesende bi şeyler yapmalısın benim yaşıma geldiğinde pişmanlığı kötü olabiliyo. iyi geceler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çokçokçokçoook teşekkürler yorumunu okuduktan sonra tüm günlerim güzel geçti bu kadar iyi yazdığımı bilmiyodum :) Olanları vol : 2 de okuyabilirsin o kadar da iç açıcı değiller :(

      Sil
  2. 8. sınıf olduğunu hiç belli etmiyosun ama :D

    Ama o kadar üzülme her şey yoluna girer bir de herkesin çok da güzel hayatı yok hatta kimsenin sorunsuz hayatı yok sonuçta hayat bu sinemada izlenilen bir filmle kıyaslanamaz dimi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ay çok mutlu oldum

      Haklısın zaten biraz düşününce hayatımdan memnunum en azından arabesk rap dinlemiyorum :)

      Sil