5 Eylül 2012 Çarşamba

Tatil oldu güzel oldu.

Biz 2 senedir Bodrum'a falan gidiyoruz ama bu sene derin bi tadilat işine girdiğimiz için durumumuz sıkışmaya başlamıştı annem babamı zorlamasa bu sene tatil yüzü göremiycektik (anneanemlerin yazlığı hariç.) Bu sene Bodrum'a falan gidemiycektik ama onun yerini doldurcak bi yer illaki olcaktı.Önce halam aradı birlikte tatile çıkalım diye dedemler falan topluca tatile çıkıcaktık ama babam kabul etmedi başka insanlara takılıp gezmek istemiyormuş.Halamları reddettikten sonra annem gidebilceğimiz yer düşünmeye başladı sonra aklına onun stajyeri olan bi kız geldi pansiyonları varmış annemi çok davet etmiş geçen sene falan ama annem Bodrum'a gitmek istiyodu onların köyü olan küçücük Erdek Doğanlar köyüne değiil.:D Yolun nerdeyse hepsini şarkı dinliyerek geçirdim ve GoGirl aldım Emma Watson ve Jenniffer Lawrence hakkında yazılar vardı mutlu oldum.:D dalkjdasşkdshakfjasdlkfhsadkhfdlksajhfasjd.

Oraya gittiğimizde midem çok bulanıyodu çok dolangaçlı yollardan geçmiştik.Sonra hemen odamızı temizlediler.Üstümüzü değiştirip denize girdik böylece ilk gün başlamış oldu.Denizi gerçekten inanılmaz bi şekilde temiz ve tussuzdu şu ana kadar girdiğim en güzel denizlerdendi diyebilirim.İlk gün fazla bişey yapmadık yol yorgunuyduk gece erkenden uyuduk

Ve sabah ailemizin klasiği olan sabahın köründe denize girme işini gerçekleştirdik.:D Su acaip soğuktu uyy şimdi hatırladım tekrar üşüdüm.:D Ev çok büyüktü annem İncileri de çağırmayı teklif etti 3. gün İnciyle beraber tatil yapmaya başlıycaktık tatil gittikçe güzel bi hâl alıyodu.Akşam 7ye doğru Yunus (deniz bisikleti) kiraladık ve gezinmeye başladık 1 saatlik yunus gezintiside bitince Abim ben babam denize girdik böylece yapılcaklar listesinden 2 şey daha eksilmiş oldu ''Gece denize gir ve ailecek bir yunus kirala''

3. günün sabahı babam kaldığımız yerin sahibini şehre indirdi gözünün altında bir ben varmış onunla oynaya oynaya büyütmüş ve artık görmesini engelliyormuş o yüzden ameliat olcakmış.Babam adamı bıraktıktan sonra eve geldi babam geldikten 15-20 dk sonra İnciler geldi hemen arabanın arkasından koşturmaya başladık düğün arabasından zarf bekliyen çocuklar gibi arabanın önüne atlayabilirdik daklsjdaklsjdalksjfla.:D güzel bi kahvaltı ettik ve denize girdik.İnciyle şapşal şapşal şarkılar söyledik oyunlar oynadık asjksdnaj Bu da söylediğimiz şarkılardan biri biz daha hızlısını söyledik tabi yavaş yavaş olmuyo o iş.:D ajksdha Bu ilk kuzen tatili olmasada çok iyi geçmişti bi de Yaseyle yapmıştık bi tatil iyiydi tatil oldu güzel oldu yani.Gece olduğunda aslında kalmıycaklardı ama zorladık gecede kalmaya karar verdiler akşam yemeğini yedikten sonra 8 gibi kuzenimle kamp sandalyelerini alıp sahile indik ve oturduk sohbet etmeye başladık.Üşemeye başlayınca da eve çıktık para aldık bakkala gittik doldurduk abur cuburları lkasjdlas.:D yattık yemek yiyoz abim geldi tuvalete girdi ondan sonra ben gircektim halam geldi ben giriyim sonra gir dedi falan kapıyı bi açtı ovvvvvvvvv ben böyle ''OHA SANKİ BİRİ BOMBA ATMIŞ'' kokudan hafızamı falan kaybedebilirdim adjasklas.İnciyle aynı odada kaldık bayaa bi uyuduk.
     Sabah oldu o gün döncektik babama bugün kaçta döncez dediğimde bigün daha kiraladıklarını söyledi biz kuzenimle zafer dansına başladık bi yandan şarkı söylüyok aynı şarkı.O gün öğle gibi acıktık yemek yedik doymayınca Erdem abi (İnci'nin abisi)tost yiyelim dedi yemez olaydık abimle Erdem abiye bişey olmasa da inciyle ben tosttan zehirlendik ne yesek kusuyoduk İnciler o akşam dönmüşlerdi yolda 15 dk de bir durup gitmek zorunda kalıyolarmış inci çok kusuyomuş.Ben de gece babam üstümü örterken babama ben çok açım dedim annemi uyandırdı hemen bana bi kahvaltı gibi bişey hazırladılar küçük bi ekmeğe peynir koydum bi lokma yememle kusmuğun gelmesi bir oldu mutfağın lavabosuna kuscaktım annem oraya kusma dedi hemen banyoya koştum oraya da kusma dedi ben dinlemedim saldım kusmukları ağzımda kusmukla dolaşıyorum annem oraya kusma buraya kusma diyo dklasjşldas.:D neyse 2 kez kustuktan sonra gece annem benimle uyudu sabahta kustum bi kere kahvaltı sırasında ondan sonra yemek yemedim zaten sadece meyve suyu içtim o beni biraz tok tuttu dönüşte de abimin yeni okuluna uğradık baktık nasıl gidildiğine falan evde de çorba içtim biraz yattım dinlendim.Böylece hem güzel hem de biraz zor bi tatil geçirdim ama bu da bi deneyim oldu o günden sonra bi daha sucuk yemedim.