7 Kasım 2012 Çarşamba

Güle Güle Peeta Hoşgeldin Finnick

Nasılsınız biricik vosvos severler.Ben çok iyiyim peki ya Peeta'm  umarım iyidir fakat bi değişiklik  var orası Finnick'im olacak en yakın arkadaşlarımdan olan Finnick'im en yakın arkadaşlarımdan olan Finnick'im.Hatırladığınız üzere ben en son ona ''Seni Seviyorum.'' demiştim ondan sonra barıştık ben onu arkadaş olarak görüceğimi söylesem de hâlâ ona karşı bişeyler hissetsem de saklamaya çalışıyodum.Mesajlarına cevap verirken nefesim kesiliyor cevap verene kadar kalbimle beynim yer değiştiriyordu.Son günlerde bunu hiç yaşamadığımı fark edince düşündüm. ''Çok ortak yanımız var diye aşık olmak mı zorudayım belki de sadece arkadaş olmamız gerekiyodur.Ben kimseyle Harry ile Voldemort'un ki gibi bir düşmanlık istemem ne onla kötü olmak istedim ne de ona aşık olmak ve kendi kendime şunu söyledim ''Güle Güle Peeta Hoşgeldin Finnick.

Şarkıyı tabii ki de unutmadım Onun isteğiyle Pink Floyd-Wish you were here


Sevgilerle Sarı Vosvos...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder