6 Kasım 2012 Salı

O Benim Peeta'm Seni Şıllık Vol : 2

75. Açlık Oyunları başlasın ve şans hep sizden yana olsun (May the odds be ever in your favor)
 Beyimden vurulmuşşa döndüğüm gündür bugün Katniss'in tekrar Açlık Oyunları'na katılacağını öğrendiği gün gibi.Felaketti bağırmak kendimi yerden yere atmak  çığlık atmak istedim ama sadece gözlerimi kapayabildim. (Just close your eyes no one can't hurt you now ! ) Her şeyin düzeleceğini düşünmek zor geliyordu.Düşünmek istemiyordum.Sadece anı yaşamak ve göz yaşlarımı silip 75. Açlık Oyunlarının kazanan haracı olmak istiyodum.

Olaylar şöyle gelişti : Biz onunla hep konuşurduk mesajlaşırdık sonra buna nasıl olduğunu sorunca bana kötü dedi merak ettim anlattı '' Bi kız onu telefonuna sevgilim diye kaydetmiş morali bozulmuş falan '' Ben de ''Afedersin ama o kız mal mı ? '' dedim Bu da bana trip attı yok sen ne yaşadığımızı biliyo musun da öyle diyosun falan filan.Konuşmak istemiyorum dedi ben ısrar ettim en sonunda ben de bişey yazmadım.


Peeta'm bir mutta olduğumu düşünüyor.Ben mutta olmadığımı inkar ederken ağzımdan yanlış bir söz çıkıyor '' SENİ SEVİYORUM.''  Peeta'm artık  bana inanıyor ve Peeta'mın da beni sevdiğini düşünerek yaşıycam ve tek tesellim ''Sadece sevmekten korkuyor...''

Ve şarkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder