3 Aralık 2012 Pazartesi

Şapşal



Hep üzgün yazılar yazdığımı farkettim az önce.Bu benim doğama aykırı ben mutlu bi' insanım ve blogumda cici bi blog olmalı :D.Tamam bazen kötü şeyler olabilir ama mutlu olmak farklıdır.
**************
Hep mutlu olan insan tatlıdır şapşaldır şekerdir.Arkadaşım İlkem gibi bu şapşik 7. Sınıfta geldi sınıfımıza ilk başta onlw kavgalı olsak da sonra mucizevi bir şekilde DOST olduk.Şu an en iyi arkadaşların en iyisi,onunla küsmeye dayanamıyorum.O kadar tatlı bi yüzü var ki küstüğüm gibi barışıyorum."En iyi arkadaş sizin değer verdiğiniz şeye değer verir" bana arkadaşlık denince aklıma gelen ilk şey bu.O benim için Beqtles dinlemeye başladı ve ne zaman ona trip atsam hemen I'm only sleeping i söylüyor.Ne kadar sesi cırtlak olsa da,çok hoşuma gidiyor ben de ona katılıyorum ve koridorda cırtlak cırtlak bağrınıyoruz.Onunla vakit geçirmeyi seviyorum.O en iyisi ve benim gibi mutlu birine onun gibi mutlu biri lazım.Sizin hiç böyle bir arkadaşınız oldu mu ? Benim var bu yüzden mutluyum.Çünkü; Ne zaman üzgün olsam omzumu başına yaslıyabiliyorum hasta olduğum zaman kucağına yatıyorum ve o sadece gülümsüyo benim üzüldüğümü görünce ağladığını saklamak için masumca gülümsüyo ben de bi tebessüm ediyorum sonra yanağına yumuşak bi tokat atıyorum çok kızıyo canı acıyomuş ama çatık kaşları birden düzeliyo ve sesli bi kahkaha atıyor.En iyi arkadaş dediğin budur.

**************
Bu sene ayrılcak olmamızı düşününce ağlayasım geliyor ama sırf o üzülmesin diye evde ağlıyorum.Ben bunları yazarken yanımda oturuyo ve bi kağıda bişeyler karalıyor o benim en iyi arkadaşım ve ne olursa olsun görüşceğimizi biliyorum bu da biraz da olsa içimi rahatlatıyor...

Ve şarkııı
Published with Blogger-droid v2.0.9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder