11 Aralık 2012 Salı

Selam



Çirkinlik nasıl bişeydir bilir misiniz ? Bi insan nasıl çirkin olabilir ? Çirkin olmak ne kadar kötü bişeydir bilir misiniz ? Çirkin olmak size hayatı bir adım geride başlatır.İnsanların gözünde dediğiniz her şey saçma gelir.Çünkü ; çirkinsin çünkü ; insanlar dış görünüşe önem verecek kadar sığı.Çirkinseniz hayatta öneminiz yoktur,bi filmin,tiyatroda ki figüranların görevini üstlenirsiniz sadece 1saniyeliğine de olsa farkedilmek görünmek istersiniz ama olmaz filmin sonunda adınız bile geçmez o filme katkın olmuş mudur ? Belki biraz ama güzeller ? Evet,onlar başrol onlar insanların gözünü boyamak ile görevli olanlar sizi daha çirkin gösteren sizi "ÇİRKİN ESMER YAVRUSU VOSVOS" yapan o sarışınlar gelip buraya "Esmersen kraliçesin" nutuğunu çekmeye geldiyseniz size haklısınız diye geçiştirceğimden emin olun.Ama kulaklığını takınca Lucy ve elmaslarla beraber uçunca oraların en güzel kızı sizsinizdir.Çünkü; Sizin dünyanızda herkes eşittir çünkü; siz hep ezilen olduğunuz için diğer insanların bunu yaşamasını istemezsiniz ne kadar aşşağılık bi duygudur o insanların sana okulda "Niye saçlarını düzleştirmeden geliyosun ?" Sorusuna "Çünkü; ben sizin gibi orospu değilim" cevabını o kadr çok vermek istersiniz ki ama olmaz çünkü onlar sana karışınca arkanda duracak insanlar yoktur çünkü sen yalnızsın fok balıkları yanında halt etmiş şu yağmurda bi kafede oturup bu yazıyı yazıyorum karşımda kahvemi paylaşabilceğim bi sevgilim yok çünkü ayrıldık onu özlüyorum o sıcak gülüşü peki o kıvırcık saçları onlara ne demeli papyon takıncaki tipi bana insanları aşarak gelip merhaba dediği gün nerde o gün nereye gitti niye yine gelmiyo niye saçlarıyla artık oynayamıyorum niye ona bakınca gözlerim doluyo artık niye yanına gidemiyorum ? Naptın sen bana ben nasıl böyle aşık oldum ben sanırım hâlâ unutamadım...
Okumayin olm bu yaziyi sadece o okusun anlasın ne kadar sevdiğimi
Published with Blogger-droid v2.0.9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder