11 Ocak 2013 Cuma

Biliyor musun ? Hayat çok zor.

500 days of summer.

Kötü hissediyorum son günlerde,sanki karamsarlık perisi yutmuşum gibi,üzgün,hâlsiz,hasta,ağlamaklı,saçma.

Hepsi sevmekten bunların,hepsi içimde su verilmeyen çiçek gibi solan aşk yüzünden.Kalbim parçalanıyor.İnsanları üzmekten sıkıldım,hem insanları üzmeyi sevmem ki ben,hiç sevmemişimdir.Ben ne zamandır böyleyim,bilmiyorum bunların hepsi özlem.Hepsi aşk hep o p*ç aşkın işleri bunlar,hayatımı s*kti bıraktı.Ama vazgeçemiyo insan.Bir kere aşık olunca hep aşık olmak istiyor.

500 days of summer.
Aşk nasıl bir illettir ? Bağımlılık yapar,vazgeçemezsin,ne kadar istesen de unutamazsın onun aldığı her eşyayı atsan da kolay değildir unutmak.İnsan,birini aklından çıkarabılır ama onu kalbinden çıkarmak ayrı bir hikayedir.

Aklım biraz dağılsın diye eski yazılarımı okuyorum... İlk blog yazımda ''Ben bu bloğu aşk için açmadım'' demişim,ne de büyük konuşmuşum.Umutsuzca hiç aşık olmayacağım derken, karşıma o çıkmış ve büyümüşüm kendime yeni ilgi alanları bulup kendimi geliştirmişim,aşık olmuşum ve kendi sözlerimi yalana çıkarmışım.Barışmayacağım demişim özlemişim özür dileyip barışmışız,yine ayrılmışım ona bi daha aşık olmayacağım derken yine özlemişim yine aşık olmuşum ve yine kendi sözümü yalana çıkarmışım. 

Sanırım yazdığım en başarılı yazılardan biri bu. İnsan aşık olunca böyle oluyomuş demek ki, insan umutsuzca bişeyler karalarken ortaya iyi şeyler çıkıyormuş.İnsan aşık olunca daha bi yetenekli oluyomuş...


Ve Şarkı.
Diğer bir versiyonu.

Sevgilerle Sarı Vosvos...

6 yorum:

  1. ne kadar aşk için açmadık desekte bahsediyoruz ister istemez vosvosum üzülme bakiyim!

    YanıtlaSil
  2. burnun tıkanmış gibi. acaba nefes alabiliyoken hayat nasıldı ? nefes almamayı göze almak. Burnun açık mesela, yatınca tıkanıcak biliyosun (hep öyle olur) ama uyuman gerek. böyle karmaşık işler işte. saçmaladım mı, mantıklı konuştum gibi geldi ama bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan aşık olunca burun tıkanmasından kötüsü kalp tıkanması yaşıyo sanki sadece onun için varmış gibi sadece onun için yaşıyomuş gibi.

      Yorumun : Hafiften saçmalamaklı hafiften de öğüt verici bi cici oldu <3

      Sil
  3. Aşk konularına girmeyeceğim diye yazmaya başlayıp aşkla bitirdiğim bir sürü yazım var. Yalnız değilsin. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığımı bilmek iyiymiş <3 :)

      Sil