21 Ocak 2013 Pazartesi

Mutlu bir yazı.

Az önce bazı blogları geziyodum ve bişeyin farkına vardım hepsi ''MUTLU''.Eski beni özlediğimi farkettim,eski mutlu beni,aşık olmadan önceki beni,BÜYÜK konuşmak istemem ama sanırım geri döndüüm :)  Artık şarkı+kahve ile yazdığım yazılara geri dönüyorum şu anda kahvem olmasa da şarkılarım var dans ede ede yazıyorum bu yazıyı ehehe :D 15 tatil geldiğine göre bloğum artık daha etkin olcak ve yorum yapmaya tekrar başlıycam okul nedeniyle son aylarda yazı yazıp bazı bloglara yorum yapıp bırakıyordum bazen yorumlara 2-3 gün  sonra cevap verdiğim bile oluyordu.:D

Neyse İnşallah bu tatilim çok güzel geçer aslında güzel geçmemesi için bi sebep yok Bursa'dan kuzenim geliyor,severim kendisini mutlu olmamın nedenlerinin arasında o da vardır :) Bu hayatta mutlu olmak için gerçekten çok sebep var en küçük şeyde ağlayabildiğim gibi en küçük şeyde de gülebiliyorum,ama ben bunları sevmiyorum ben ağlarken gülmeye çalışmayı seviyorum ben,ben ağlarken beni güldürmeye çalışan insanları seviyorum.

Bu yazıyı hiç bitirmek istemiyorum belki sıkılmışsınızdır bilmem sıkıldınız mı ama ben burda akşama kadar saçmalayabilirim :D Ben saçmalamayı severim.:D Hıı bi de benim Deniz diye bi arkadaşım var internetten edindiğim 2. arkadaş geçen sene biraz maldı ama bu sene kendini buldu.:D Ondan bahsetmemin sebebi saçmalamakta üstüne tanımamamdır :D Bi aralar onun hakkında bi yazı yazıyodum üstünde çalışıyodum en azından :D -sonra küstük daha dün özür diledi barıştık- yazının adı ''Deniz temalı bir yazı'' olacaktı ama yazmaya üşeniyoruum.:D 


Bu yazıyı daha çok selamlara yönelik bi yazı hâline getirmeye başladım ama olsun -Beraya selamlaar :D Böyle aralara selamlar sıkıştırcam görmezden gelin anlaştık ? ;;;;;;;;;;;;;;)))))))))))))))))9 Bunu yapınca aklıma İpek geldi şimdide İpeğe selamlaaar :D-

Bu yazıyı bitirmek istemediğimii söylemiştim ama gif arama şeysini çok sevdiğimden bitiriyorum vosvos severler.:D 







ÇOK TATLI Bİ YAZI OLDUĞ.


VE ŞARKIIIIIIIIIIIIII  
KENDİNİZE İYİ DAVRANIN 
SEVGİLERLE SARI VOSVOS 

6 yorum:

  1. sırf buralara yorum yapabilmek için 4. sınıftan kalma hannah montana blogumu bozmuş olma gerçeği çok hoş bi de yazın çok güzel yeey :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hannah Montana asgasdgegwyhtkırtfjh.:D teşşekkürleer <3

      Sil
  2. sevgilisi vosvos olan birinin mutluluğu güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası yorumundan fazla bişey anlamadıım.:D

      Sil
  3. yazıdan da anlayacağımız üzere "saçmalamak mutluluk vericidir" :D:D:D

    YanıtlaSil