23 Ocak 2013 Çarşamba

Mutluluğun tanımı ; Paten

İnsanı müzik kadar rahatlatan bir şey daha vardır,mutluluk onun tekerleri arasında gizlidir,sen ayağını pateninin içine sokup,bağcıklarını bağlayınca daha bir mutlu olursun.Hiç paten kullanmamış olanlar bilemez bunu bi ayağını geriye çekersin diğerini öne alırsın bi öne bi arkaya derken patenin vermiş olduğu mutluluğu farkında olmadan hissetmeye başlarsın ''karnında olan yumru gider ve sıcacık hissedersin''  aşık olmak gibidir paten kaymak,güzeldir hoştur sonunda yorulursun ama hiç vazgeçmezsin hep kaymak istersin.

Ben bu mutluluğu 11. doğum günüm de tatmıştım büyük ve güzel süslenmiş bi paket vardı en son onu açacağım demiştim tüm paketleri açmıştım sıra ona gelince daha bi heyecanlı davrandım paket parçalanmıştı ve bir çift paten çıktı, önce evin içinde denedim onları birazcık ileri geri yaptım sonra dışarı çıktım düz bi alanda onları daha iyi sürmeye başladım,gittikçe iyi oluyordu gittikçe yüzümde bi gülümseme oluşuyordu,sonra kış geldi kar yağdı kayamadım 3 senedir o mutluluğu hissedemiyorum hep yeni paten almayı unutuyorum hep paten resimlerine bakıp iç geçiriyorum ama hiç alamıyorum ama bu 15 tatil farklı olacak bu sefer kendime bir çift yeni paten alacağım ve o mutluluğu tekrar hissedeceğim arada bi' oturup boş boş ayaklarımı yere sürteceğim mutlu olacağım kar yağmur umrumda değil düşmek istiyorum düşüp şapşal şapşal gülmek istiyorum sonra arabalara tutunarak ayağa kalkmak,belki arabalara ihtiyacımda olmaz belki biri elimden tutar kaldırır beni belki kayarken arada bi şarkı tuttururum bağıra bağıra söylemeye başlarım ''SUS'' diye bağırışlara aldırı etmeden,o tür şeyleri duydukça daha çok bağırırım ! Çünkü ; burada rezil olabilecek olan benim belki de hayatımda yeni bir sayfa açacak olan,sesimi beğenmiyorlarsa kulaklıklarını takıp ilerleyebilirler :)



Şarkı : Lenka-Everything At Once
Hepinizi öpüyoruum. :*
Ayrıca yazıların yorumları birden arttı çoook mutlu oldum teşekkürleer :) 
Sevgilerle Sarı Vosvos.

10 yorum:

  1. ya ben de sürmek istiyorum ama annem izin vermiyor!1!! neymiş yere düşer ve bir yerimi kırarmışım sonra da derslerden geri kalırmışım falan filan :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli olan patenle beraber düşmek zaten,düşmeden onun ne zevki olur ki :) derslerden geri kalınacak bir şey yok bu da bir spor sonuçta ders çalışırken verdiğin aralarda sürebilirsin :)

      Sil
  2. yaa benim yıllardır olan en büyük hayalim bu yaa! ama sürcek yer yok içimde kalır diye alın da demiyorum. yoksa gider terasta sürer aşağı uçarım valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yerde sürülebilir kaldırım yol teraas :) ama terastan düşüp bir yerlerinin kırılmasını istemeyiz :)

      Sil
  3. mutluluğun tanımı bu kadar kolay mı yahu?
    ne güzel...

    kuşak farkı zaar, bana paten hediye etme ihtimali olan birini düşündüm de, cıkss...

    ya da kültür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet.:D Kendi kendine hediye ett :)

      Sil
  4. En harika bu olmuş bende de kaykay var bende hep kayıyoken düşüyorum ama iyi yazmuşsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En harika bu olmuş derken ? :) Teşekkürler.

      Sil
  5. ahah ben hiç paten sürmedim ama hırslandım şuan :D
    Bu arada bloguma uzun bir zaman önce yorum bırakmışsın fakat yeni girebildim, cevap veremediğim için çok özür dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hırslan hırslan Türkiye de bu tür sporlar çok az inşallah artar :) Ve önemli değil bana da oluyo bazen :D

      Sil