2 Ocak 2013 Çarşamba

Özledim ama geçer sanırım.


Özlüyorum,insanları sevmeyi birisinin yüzüne sevgiyle bakabilmeyi en önemlisi de aşık olmayı özlüyorum. Hep reddediliyorum ama seviyorum. En yakınımdayken özlüyorum. Bi gülümsemesi işi bitirebilecekken gülümsemesini özlüyorum. Çok güzel kokan kıvırcık saçlarını ve deniz gibi olan mavi gözlerini özlüyorum onun arkasından kıvırcık diye bağırmayı özlüyorum. Bana sevgiyle bakıp yamuk yamuk gülümsemesini özlüyorum. Omzuna yaslanıp ağlamayı özlüyorum.
***************
Bazen de tartışmalarımızı özlüyorum. Sonunda saçlarını karıştırıp barışmamızı ve sarılmamızı. Ben birini sevmiştim. Bana hâlâ seni seviyorum diyo arayıp benim konuşmama izin vermeden saatlerce "Seni Seviyorum !" diyo ama "bende" diyemiyorum.Korkuyorum yine üzülmekten,kalp kırıklığından ve özlemeye devam etmekten korkuyorum. Ben ondan sonra kimseye  aşık olmadım. Aşık olduğumu sandım O, "B" falan da yalanmış tüm hepsi sadece kıvırcığım gerçekmiş. Ben sadece kıvırcık saçlıyı geri istiyorum. Ama yapamıyorum "bende" diyemiyorum
******************
Gözgöze geliyoruz ama söyleyemiyorum amına koyim olmuyo gözlerinin için bakarken onu sevdiğimi söyleyemiyorum lan korkuyorum lan onu kaybetmekten korkuyorum. Bir daha gözlerine bakamamaktan, saçlarının kokusunu alamamaktan,onu kaybetmekten en  önemlisi de onu üzmekten. Korkuyorum amk ne yapsam olmuyo. Beni hâlâ seviyo ben de seviyorum tek problem korku.
************************
20 Aralık benim doğumgünümdü atkı almış,arkadaşıyla yollamış üstünde de bir not sadece "kalp" var bi kalp benim vicdanımı sızlatcak şekilde bi kalp. Arkadaşı gitti paketi açtım sarı bi atkı onun gibi kokuyodu,beni çok iyi tanımış çünkü en sevdiğim renkte almış "Sarı." Atkıyı boynuma doladığım gibi onun kokusu burnumu işgal etti. Onu hatırladım,biraz daha özledim,biraz daha hüzünlendim. Dayanamadım koca sınıfın önünde de ağladım. Hemen tuvalete koştum aynaya baktım. Ben Sarı Vosvos'um her şeyde en iyiyi gören kızdım; ağlamaya devam ediyodum gözyaşlarımı atkıya bastırdıkça kokusu geliyodu o da aklıma geliyodu daha çok özlüyodum.
***********************
Derse geç girmiştim. Oturduğum yerin yanı boştu baktım o oturmuş herhalde dersten kaçtı bizim derse girdi diye düşündüm -biz de yarı kör bi hoca var hiçbir şeyi farketmiyor.- Derste hiç bir şey diyemiyceğim için oturdum,gözlerime baktı "Ağladın mı sen ?" dedi hani bir sey vardır ya ağlarken gülümsemeye çalışmak gözyaşlarının arasından heh o şekilde gülümsedim. Bi yandan göz yaşlarımı silip bi yandan"Bugün doğumgünün lütfen ağlama" diyodu. Onu üzmemek için gözyaşlarımı gizleyerek ağladım içimden ağladım kalbimden karnım boşmuş gibi hissediyodum hafiften kendime acıyodum sen bana naaptın be çocuk gibisinden. Kafamı omzuna yasladım dersi dinlemeye devam ettim hiç bir şey olmamış gibi biz hiç ayrılmamışız hâlâ o benim kıvırcığımmış gibi. Tenefüste gözümün içine baktı söylemek istediğin bir şey var mı dedi kafamı omzundan kaldırdım sadece sarıldım bir kaç dakika hayatı umursamadım.Şaşırmış gibiydi ben gözlerimi kapadım sadece sarıldım gözyaşlarımı bastıra bastıra. O anı ben çok sevdim.<3
**************************
Şu an ne olduğumuz hakkında hiç bir fikrim yok. Düşman değil,arkadaş belki,ama en yüksek ihtimal sevgili. Ama sevgili olup olmamamız umrumda değil ben onu seviyorum karşıma kim çıkarsa çıksın onu seviyorum !
Şarkı :
Nirvana-About a girl


Published with Blogger-droid v2.0.9

2 yorum:

  1. çok tatlı yazıydı!

    özellikle şarkı. olsun orda şarkının adını görmek bile yetti.

    telefondan böylesine güzel bi yazı yazmak zor ve mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Miaa <3 ama keşke bi tavsiyede bulunsaydın :(

      Sil