1 Mart 2013 Cuma

Geçerken uğradım

Hayatımın sınavına tam ''99'' gün kala bu yazıyı yazıyorum...

Uzun zamandır bloga girip bir ''merhaba'' bile yazamadığım gerçeği içimi burkuyor ama gerçekten çok zor her gün deliler gibi okula git not tut tenefüslerde test çöz eve gel duş al tekrar yap dersaneye git test çöz yetişkin bir insanın işinde yorulabileceğinden daha fazla yoruluyorum.Ama bir hedefim var , tam 12 den vurmak istediğim bir hedef ''Çapa Anadolu ve Öğretmen Lisesi'' İngilizce öğretmenliği okumak istiyorum,ama herkes gibi normal bi İngilizce'ye sahip değilim 30 saniyede 10 soru çözdüğüm bi İngilizce'ye sahibim.Direkt olarak İngilizce şarkılar yazabilen biriyim -62 tane- hepsi de bir birinden başarılı bi şarkıcının yazabileceği kadar iyi yazıyorum zaten bu konuda da yeteneğim var

Neyse geçen seneyi gerçekten çok özlüyorum ne kadar rahattım hep mesajlaşırdım şarkı dinlerdim gezerdim dolaşırdım nerdeyse her gün blogu güncellerdim aşık olunca kendimi suçlamazdım daha da iyisi ÖZGÜRDÜM !

Bu sene sistemin azizliğine uğramış bir insan olarak öküz gibi ders çalışıyorum hâlâ aşık oluyorum bunu engelleyecek bir şey yok  ne kadar derslerimi etkileyebilecek olsa da insan bir kere aşık olunca hep aşık olmak istiyor n'apalım :( Ama ben normal bir insan gibi aşık olmam sevdim mi ölümüne severim sonra baktım çocuktan tık yok hemen gider çocuğa açılırım sonra beni reddeder bir kaç hafta depresyon sonra kendine gelme 2 hafta sonra başkasına aşık olmak böyle de şıpsevdi bir insanım işte. 

Ya of bilmiyorum bu yazıyı nasıl devam ettirebileceğimi ne kadar devam edersem o kadar kendisini öğrenecek SBS yi de daha fazla düşünmek istemiyorum bu yazıyı ''Geçerken Uğradım'' olarak kabul edelim yakında daha kaliteli bir yazı gelecek 



KENDİNİZE İYİ DAVRANIN :)


Sevgilerle Sarı Vosvos....

6 yorum:

  1. benim kardeşim de seneye sınava girecek ama pek umursadığı yok sanırım :( umarım senin için de hakeden herkes için de en güzeli olur :))

    aşk sınav falan dinlemez valla :)

    şarkı çoook hoşmuş :)) ilk işim camp rock izlemek olcak bu haftasonu :) (BUNU YGS'YE 23 GÜN'Ü KALAN BİRİ SÖYLÜYOR) ayyh sınav demeyin ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umrunda olmasını sağla yoksa seneye çok pişman oluur :) Aşk sınav falan dinlemez ama dinlese iyi olacaak :D Sana da başarılar dilerim senin daha az zamanın kalmış :D

      Sil
  2. ben sana güveniyorum, istediğin her şeyi başaracaksın !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olum yorumunu okuyunca çok mutlu oldum lan :D ♥

      Sil
  3. vosvosuuum neler oldu anlat meraklandırma bizii :)

    YanıtlaSil