22 Mayıs 2013 Çarşamba

Mavi Özge

Hayatımda çok fazla değişiklik oldu buraya yazmayalı çok fazla şey yaşadım yaşam biçimim değişti kendimi değiştirdim artık gerçeklerin farkında bir insan olarak döndüm bunlardan bir tanesi çok ciddi bir karar olduğu için okul bitmeden önce buraya yazamam.

Neyse öncelikle artık bi grubum var. Hatırlar mısınız bilmem hani eskiden Peeta dediğim bi çocuğa aşıktım heh o :) onunla beraber bi grup kurduk şu an provalara falan başlamadık malum SBS ama yazın kesinlikle süper bi grubumuz olacak ben solist ve bas gitaristliğini üstlendim bu grupta eski Peeta'm da elektro gitar da ikimizin de şarkıları var onları kullanacağız :) Bi Beatles Pink Floyd olamasak da bi Duman Pillibebek ederiz :)) Aa ne kadar unutkanım grubumuzun adını söylemeyi unuttum ''Mavi Özge'' adını çoğu kişi beğenmese de biz beğendik ve mutluyuz çok başarılı bi grup olucaz biiizzz <3 :D

Şarkı : AC/DC TNT 

8 yorum:

  1. ay yerim ben sizi! mavi özge benbce de güzel ve bi duman pillibebek ederiz cümlene bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miaa :) Seni de yorumlarını da özlemişim :D eheh sonunda beğenen biri <3 :D Ederiz yani hedefimiz askldşjas.:D

      Sil
  2. tubidy mp3 sitesi tubidy müzik indirme tubidy şarkı dinleme

    YanıtlaSil
  3. SBS mi :)
    oy aman , devam et bırakma bu işi :)
    Mavi ile başlayan herşey güzeldir , aynen devam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 gün kaldı artık Allah ne verdiyse dalıcam sınav kağıdına :)) :D Mavi güzeldir <3

      Sil
    2. Hadi hayırlısı , iyi haberlerinle gel ;)

      Sil
  4. müzik dinle mek için mp3 indir adresini ziyaret edebilirsiniz. tubidy

    YanıtlaSil