9 Temmuz 2013 Salı

Yaza başlamak benim için çok iyi geldi herkesi unuttum,tam anlamıyla herkesi deliler gibi aşık olduğum çocuk dahil onun da beni sevdiğini öğrendikten sonra hayatıma sıçıp gitmesi yüzünden günlerce depresyondaydım mutlu olma nedenim olan çocuk üzülme nedenimdi ama artık mutluyum çünkü;o yok ve ben yalnızım aslında şu an en sevindiğim şey yalnız olmam , sonunda her şeye ve herkese ara verdim yazın sihrine kapıldım ve daha Haziranın başında tatile çıktım -çoğu şeyi unutmama yardımcı olan da gittiğim kamptı sanırım- ama şöyle bir sorun daha var ki tek moralimi bozan şey varsa o da yalnız olmam, fazla umrumda değil ama insan her zaman yanında olacak birini aramıyor değil birlikte gezeceği gecenin bir yarısına kadar mesajlaşabileceği ya sevgiliyi bırakın hoşlanacağım bir çocuk olsun o bile yeter sadece uğraşabileceğim kıskanabileceğim birini arıyorum EY EROS DUY SESİMİİİİİ !!! Şöyle sevgililere bir bakıyorum el ele geziyorlar yolun ortasında öpüşüyorlar falan ,bari gözümün önünde yapmayın diye bağırasım geliyor.Bir ara kontrolümü kaybedip her gördüğüm çocuktan hoşlanıyordum ve onlara söylüyordum ama artık bu işin çocuk oyuncağı olmadığını ve öylece birine gidip hiçbir şeyden emin olmadan  duygularımı söylemenin çok saçma ve iki taraf için de karışık bir durum ortaya çıkardığını fark ettim

PLL başlangıç 
Aslında fazla yalnız sayılmam diziler müzikler kitaplar var özellikle şu an bir diziye takmış bulunmaktayım ''Pretty Little Liars'' abi beni deliye çeviriyor diziye bir bölümde sıkılırsam öbür bölümde öyle bir şey oluyor ki sanki bırakırsam hayatımın en büyük hatasını yapacakmışım gibi diziye daha yeni başladım 3. sezona 10 günde falan geldim şimdi de dizinin kitabını almayı düşünüyorum çoğu yerde diziyle kitabın bir alakası olmadığını okudum ama yine de kitap okumak benim işim :))

Müziğe gelince bir ara metale fazla sarmıştım ama illa ki insanın canı başka tür müzikler de istiyor pop dinliyorum rock dinliyorum metal dinliyorum ne isterseniz var bende sadece beni mutlu edecek müzikleri/şarkıları dinliyorum ve tek bir türe bağlı kalınca maalesef ki bu biraz zor oluyor

Kitap olarak da zaten Pretty Little Liars'ın 12 tane kitabı var bir ay falan yeter bunlar bana sonra yeni kitap arayışına çıkarım (önerilerinizi bekliyorumm :) )

Yani bunlardan sonra bana yalnız demek biraz yanlış kaçabilir sadece duygusal olarak yalnızım yanımda olan kimse yok gibi hissediyorum.

Ordan bir friend alabilir miyim ? Just olanından

 Kendinize iyi davranın :*

Şarkı

2 yorum:

  1. oh ya unutt. yaz bana da iyi geldi vosvosum ben de unuttum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor olsa da yapılabilecek en iyi şeydir unutmak :)

      Sil